Strona 1 z 2

Kontrolka oleju

: sob wrz 22, 2007 23:55
autor: babybash
Witam vw maniaków.Mam taki mianowicie problem,pikająca i mrygająca kontrolka oleju.Dzieje sie tak gdy autko podczas jazdy dostanie ok 3tys obrotów,.Mam golfa mk3 ;1,4 ;95',licznik firmy TRW wyskalowany do 220km/h i 7tys obrotów.Został tez wymieniony czujnik cisnienia oleju na niebieski,ponieważ myślałem ze to jest przyczyna czujnika lecz nic nie pomogło.Proszę o pomoc jaka jest tego przyczyna lub jak da sie to zlikwidować,z gory bardzo dziękuje.

: ndz wrz 23, 2007 10:57
autor: Atomic10
Jaki masz filtr oleju jak filtron to normalny objaw

Pozdrawiam

: ndz wrz 23, 2007 11:54
autor: babybash
niepamietam jaki mam filtr będę musiał sprawdzić i co bym musiał zrobić wymienić na inny ??

: ndz wrz 23, 2007 12:41
autor: gtx
Atomic10 pisze:Jaki masz filtr oleju jak filtron to normalny objaw

Pozdrawiam
Ja mialem u siebie tez takie objawy zmienialem filtry i nic nie pomoglo, wczesniej zrobilem remont silnika z wymiana pompy oleju i tez dalej jest to samo.

: ndz wrz 23, 2007 14:29
autor: Cefaloid
Źle wykonany remont...

: ndz wrz 23, 2007 14:32
autor: dannymk3
ale wydaje mi sie ze to wina licznika,bo mialem wczesniej licznik i nic niebylo,ale licznik zostal uszkodzony i musialem wymienic na inny,ten co jest w opisie na poczatku.Mysle ze ten licznik jest od mocniejszego silnika.(z tego co slyszalem do mocniejsze silniki maja po 2 czujniki a w 1,4 jest tylko 1)i moze niedostaje sygnalu z drugiego czujnika i dla tego jest taka usterka ze pika kontrolka.

: ndz wrz 23, 2007 15:09
autor: Paweł Marek
1,4 ma również dwa czujniki, objaw wskazywałby że nie działa ten od wyższego ciśnienia (0,14 mpa), lub nie jest właściwie podłączony do licznika.

: ndz wrz 23, 2007 15:53
autor: TheBiSHoP
Popierwsze OPCJA SZUKAJ
Temat mrugającej kontrolki był poruszany milion razy.

Po drugie jedz sprawdzić do warsztatu ciśnienie oleju na zimnym i rozgrzanym silniku i jak to będzie ok to dopiero szukasz usterek w instalacji.

: pn wrz 24, 2007 00:26
autor: dannymk3
czujniki i cisnienie jest ok bo byl podlaczany pod komputer i nic niewykazalo oprocz przepusticy ktora jest do wymiany,bo obroty skacza,a spowodowane jest to przez wytarcie sie przepustnicy na wolnych obrotach.Silnik ma zbyt male obroty wachaja sie od 600-800 obr.A propo gdzie jest ten 2 czujnik cisnienia?Pozdro

: pn wrz 24, 2007 01:01
autor: michal0604
Spotkałem się z tym. W samochodzie był nieszczelny akumulator, i przepaliło kabelek w wiązce pod akumulatorem. Sprawdź też ładowanie. Jak nie ma wzbudzenia alternator, albo coś z napięciem ładowania to też smarowanie będzie piszczeć.

: pn wrz 24, 2007 09:33
autor: dannymk3
OK,dzis sprawdze akumulator i zobaczymy czy cos z tego wyjdzie??Pozdro

: pn wrz 24, 2007 09:54
autor: ppoll27
dannymk3 pisze:czujniki i cisnienie jest ok bo byl podlaczany pod komputer i nic niewykazalo oprocz przepusticy ktora jest do wymiany,bo obroty skacza,a spowodowane jest to przez wytarcie sie przepustnicy na wolnych obrotach.Silnik ma zbyt male obroty wachaja sie od 600-800 obr.A propo gdzie jest ten 2 czujnik cisnienia?Pozdro
piszesz ze czujniki ok, a nie wiesz gdzie one sa - troche to dziwne ... z tego co wiem to komputer nie lapie danych z czujnikow cisnienia oleju ! zeby byc pewnym cisnienia to nalezy wykrecic czujnik i zmierzyc cisnienie manometrem, a czujniki mozna sprawdzic na przebicia omomierzem :bigok:

: pn wrz 24, 2007 20:52
autor: dannymk3
czujnik cisnienia oleju to wiem gdzie jest bo go wymienialem (w glowicy z tylu),a niewiem gdzie znajduje sie ten drugi czujnik.

: pn wrz 24, 2007 21:05
autor: Paweł Marek
w pobliżu pierwszego