andrew19_86 pisze:gunio pisze:kupszczelisty, poproś kolegę na spocie żeby odkręcił korek oleju w obudowie klawiatury , zajrzyj i policz ile jest wałków i ile popychaczy na cylinder.
gunio,dokładnie
przecież po budowie silnika widać,że to 8V,nawet głupia pokrywa zaworów o tym świadczy
w wikipedii znalazlem to:
Model Cylindry/Zawory Pojemność Moc Moment obrotowy Lata
1.4 4 / 8 1391 cm³ 44 kW (60 KM) 107 Nm 1991 do 1998
1.6 4 / 8 1598 cm³ 55 kW (75 KM) 128 Nm 1993 do 1997
1.6 4 / 8 1595 cm³ 74 kW (100 KM) 140 Nm 1996 do 1999
1.8 4 / 8 1781 cm³ 55 kW (75 KM) 140 Nm 1991 do 1999
1.8 4 / 8 1781 cm³ 66 kW (90 KM) 145 Nm 1991 do 1999
2.0 GTI 4 / 8 1984 cm³ 85 kW (115 KM) 166 Nm 1992 do 1999
2.0 GTI 16V 4 / 16 1984 cm³ 110 kW (150 KM) 180 Nm 1993 do 1997
2.8 VR6 6 / 12 2792 cm³ 128 kW (174 KM) 235 Nm 1991 do 1997
2.9 VR32 6 / 12 2861 cm³ 140 kW (190 KM) 245 Nm 1995 do 1998
Wysokoprężne:
Model Cylindry/Zawory Pojemność Moc Moment obrotowy Lata
1.9 SDI 4 / 8 1897 cm³ 47 kW (64 KM) 133 Nm 1995 do 1997
1.9 TD 4 / 8 1896 cm³ 55 kW (75 KM) 150 Nm 1991 do 1997
1.9 TDI 4 / 8 1896 cm³ 66 kW (90 KM) 210 Nm 1994 do 1997
1.9 TDI 4 / 8 1896 cm³ 81 kW (110 KM) 235 Nm 1996 do 1997