Co polecacie silnik 1.6 100 KM?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lester_Morus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr wrz 27, 2006 20:27
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Co polecacie silnik 1.6 100 KM?

Post autor: Lester_Morus » sob wrz 22, 2007 16:16

Planuję zamontować u siebie silnik 1.6 100 KM (pełny wtrysk) ale nic o nim nie wiem!
Czy polecilibyście mi tą jednostkę zamiast 1.6 ABU 75 KM???


Nawet z sypiącym się silnikiem Gofer jeździ prawidłowo!!!

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Post autor: mgtan » sob wrz 22, 2007 16:21

1.6 16V są troche pomerdane.... ponoc sa problemy z kompem do silnika...a raczej z kablami do niego :-)... a sam silnik hmm... no niby miałbyc on potem instalowany w MK4 ale nie był.. (pierwsze MK4 miały 8V a od 2000r było 16V i to inna konstrukcja)

a co do mocy to odczujesz zmiany...tylko czy ci to da porządany efekt bo z tego co pamiętam to te 100KM MK3 miały ponad 11 dosetki...

zalezy co chesz osiągnąc po swapie... :helm:


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
makeć
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: sob sie 04, 2007 12:10
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

Post autor: makeć » sob wrz 22, 2007 16:35

wykaz silniczków jakie wstawiano do MK3
Obrazek


Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Post autor: mgtan » sob wrz 22, 2007 16:43

końcówka serii posiadała tak owy z tego co pamiętam... bo akurat ziomek miał... i miał jka wuł 1.6 16V....
imiał włąsnie 100 KM... wiem ze były też 1.6 8V na wtrysku co miały 100 KM... ale tutaj wiem co widziałem....


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

dziadzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt maja 04, 2007 19:48
Lokalizacja: tarnow
Kontakt:

Post autor: dziadzia » sob wrz 22, 2007 17:01

jestes w bledzie moj kumpel kupil golfa 3 rok bodajrze 96 sprowadzony z wloch i ma 1.6 16v


Jacek

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Post autor: mgtan » sob wrz 22, 2007 17:39

gunio, moja pamięć ma się baaardzo dobrze....

...i aż tak bardzo mi sie nie nudzi, żeby lecieć kilka stówek km i udowodnić Ci... troche za stary na to jestem żeby cokolwiek komukolwiek udowadniać
ale nie musisz mi wierzyć...ja tylko mówie co widziałem :-).... nie wykluczam ze to był jakiś swap.. ale ine wspominał mi o tym kumpel.
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2007 18:29 przez mgtan, łącznie zmieniany 3 razy.


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » sob wrz 22, 2007 18:13

był 1,6 16V kolega z ma takiego w wersji Otmar Alt i ma 100 koni

[ Dodano: Sob Wrz 22, 2007 18:14 ]
http://moto.allegro.pl/item247110986_vw ... prowa.html



mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Post autor: mgtan » sob wrz 22, 2007 18:14

gunio, już mi sie nawet nie chce tam jechać jak widze stary twoje "cfane" wypowiedzi że niby Ty "wiesz najlepiej" - szkoda by mi nawet było zdjęcie umieszczać...

... a tak z drugiej strony.... to nie gotuj się tak bo szkoda zdrowia stary, szkoda zdrowia... :grin:
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2007 18:21 przez mgtan, łącznie zmieniany 2 razy.


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » sob wrz 22, 2007 18:17

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3434372

[ Dodano: Sob Wrz 22, 2007 18:19 ]
gunio, to zdjęcie co ty pokazujesz to chyba jest 2litry 8v na usa



mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Post autor: mgtan » sob wrz 22, 2007 18:21

kupszczelisty, ... nie no gunio dobrze pokazuje ...jak powiększysz foto to jest 1.6

p.s. ogłoszeń też znalazłem kilka przez google ale w wiekszości są to 1.6 na wtrysku a nie 16V... tam na głowicy było wymarkowane "1.6 16V" i nie myle tego MK 4 :-)
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2007 18:26 przez mgtan, łącznie zmieniany 1 raz.


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob wrz 22, 2007 18:24

powiedźcie mi,gdzie wy na tych zdjęciach z linków widzicie głowice 16V ???? ja jakoś widze 8V...
kupszczelisty pisze:gunio, to zdjęcie co ty pokazujesz to chyba jest 2litry 8v na usa
AFT wyglądał tak samo,8zaworowa głowa i kolektor ssący na przodzie silnika :bigok:

1.6 16V montowany był w MK4 bodajże od listopada,bądź grudnia 1999r :okej:
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2007 18:25 przez andrew19_86, łącznie zmieniany 1 raz.


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Post autor: mgtan » sob wrz 22, 2007 18:30

gunio,
NIE POWIEDZIAŁEM ŻE NIE MASZ RACJI... CZYTAJ KTO POSTY PISZE:-)


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob wrz 22, 2007 18:40

gunio pisze:kupszczelisty, poproś kolegę na spocie żeby odkręcił korek oleju w obudowie klawiatury , zajrzyj i policz ile jest wałków i ile popychaczy na cylinder.
gunio,dokładnie :bigok:

przecież po budowie silnika widać,że to 8V,nawet głupia pokrywa zaworów o tym świadczy :helm:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » sob wrz 22, 2007 18:45

andrew19_86 pisze:
gunio pisze:kupszczelisty, poproś kolegę na spocie żeby odkręcił korek oleju w obudowie klawiatury , zajrzyj i policz ile jest wałków i ile popychaczy na cylinder.
gunio,dokładnie :bigok:

przecież po budowie silnika widać,że to 8V,nawet głupia pokrywa zaworów o tym świadczy :helm:
w wikipedii znalazlem to:

Model Cylindry/Zawory Pojemność Moc Moment obrotowy Lata
1.4 4 / 8 1391 cm³ 44 kW (60 KM) 107 Nm 1991 do 1998
1.6 4 / 8 1598 cm³ 55 kW (75 KM) 128 Nm 1993 do 1997
1.6 4 / 8 1595 cm³ 74 kW (100 KM) 140 Nm 1996 do 1999
1.8 4 / 8 1781 cm³ 55 kW (75 KM) 140 Nm 1991 do 1999
1.8 4 / 8 1781 cm³ 66 kW (90 KM) 145 Nm 1991 do 1999
2.0 GTI 4 / 8 1984 cm³ 85 kW (115 KM) 166 Nm 1992 do 1999
2.0 GTI 16V 4 / 16 1984 cm³ 110 kW (150 KM) 180 Nm 1993 do 1997
2.8 VR6 6 / 12 2792 cm³ 128 kW (174 KM) 235 Nm 1991 do 1997
2.9 VR32 6 / 12 2861 cm³ 140 kW (190 KM) 245 Nm 1995 do 1998

Wysokoprężne:

Model Cylindry/Zawory Pojemność Moc Moment obrotowy Lata
1.9 SDI 4 / 8 1897 cm³ 47 kW (64 KM) 133 Nm 1995 do 1997
1.9 TD 4 / 8 1896 cm³ 55 kW (75 KM) 150 Nm 1991 do 1997
1.9 TDI 4 / 8 1896 cm³ 66 kW (90 KM) 210 Nm 1994 do 1997
1.9 TDI 4 / 8 1896 cm³ 81 kW (110 KM) 235 Nm 1996 do 1997



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 227 gości