Strona 1 z 1

Dusi się gdy spada z wysokich obrotów

: sob wrz 22, 2007 08:22
autor: Dziudzio
Witam!!Jestem nowym użytkownikiem tego forum jak i od niedawna posiadaczem Golfa MK3 1,6 55kW!Mam duży problem, a mianowicie, jak był zimny to bardzociezko wchodził na obroty i bardzo mu skakały wiec mechanik polecił mi wymiane silnika krokowego co jak sie domyslacie nic nie dało!Po wymianie tego silnika już w miare róno pracował ale za to po przegazowaniu go poprostu gaśnie na VAGu wyskakuje błąd czujnika Halla czy to rzeczywiście może być tego przyczyna czy raczej cos innego??Dzisiaj mają podmj\ienic ten czujnik i zobaczyć!!Proszę o jakies rady za które z góry dziękuję!!Pozdrawiam

: sob wrz 22, 2007 08:39
autor: michal0604
Ja bym sprawdził ustawienie rozrządu, i zapłonu. Dopiero potem brał się za wymiany elementów. Błąd czujnika halla pojawia się jak np. Silnik nie pracuje, ale wtedy powinien zniknąć po odpaleniu, albo jak zapłon jest żle ustawiony. Sprawdź najpierw czy rozrząd jest na znakach, a potem zapłon. Pozdrawiam.

: sob wrz 22, 2007 11:31
autor: Dziudzio
Chodzi o to ze na gazie chodzi idealnie więc chyba rozrząd można wykluczyć.... Nie wiem co jeszcze moge zobaczyc bo wydaje mi sie ze jezli to by był faktycznie czujnik Halla to silnik wogóle by nie chodził?

: sob wrz 22, 2007 12:02
autor: agrala
jezeli to czujnik halla to na gazie zachowywal by sie tak samo ale ostatnio koles mial problem z pompa paliwa w mk2 i okazalo sie ze padl hall, samochod raz odpalal a raz nie wiec mozna by bylo go rozkrecic i zobaczyc, on mial calego zasniedzialego

: sob wrz 22, 2007 17:24
autor: Dziudzio
Własnie dzisiaj odebrałem go od pseudo mechanika i powiem ze jednak na gazie zachowuje sie tak samo jak na paliwie czyli przy schodzeniu z obrotów gaśnie wiec moze to i czujnik Halla bo kazałem im jeszcze na koniec sprawdzic na VAgu i wyskakuje tylko błąd o czujniku Halla!!W poniedziałek podjate jeszcze do jakiegos elektronika i jeżeli on potwierdzi ze to ten czujnik to go wymienie.... Dziękuje za rady!!Pozdrawiam

: ndz wrz 23, 2007 23:04
autor: Jacenty85
ustaw zapłon na 6 stopni - jesli to jednopunkt to wystarczy lampa, ja wielopunkt, lampa komuter -> adaptacja. Sprawdź czujnik temperatury.