Strona 1 z 1

Przód stoi wyżej niż tył o jakiś cm. Czemu??

: czw wrz 20, 2007 23:01
autor: Daros_P
Witam jakis czs temu zdemontowałem glebe i założyłem spowrotem serie , wczesniej chyba też tak było ale glebe uczuliła mnie na wszelkie zmiany wysokości zawiasu . Problem polega na tym że przód stoi wyżej niż tył , nie zbyt ładnie to wygląda , troche hu...../ Co może być przyczyną? , czy poprzedni właściciel zapodał sprężyny od tdi . Jaka powinna być normalna wysokość od ziemi do nadkola w przypadku seryjnego Golfa III 1,6 ABU , może ktos posiada fotki z tym silnikiem jak to u niego stoi . Co robić :grin:

: czw wrz 20, 2007 23:08
autor: kupszczelisty
przednie otwory na koła są większe niż tylne, nie koniecznie od TDI mogą być od CL-ki w GT były niższe sprężyny o 10 mm a w GTI podobno o 20 mm

: czw wrz 20, 2007 23:14
autor: gopiter
U mnie jest dokladnie tak samo i widzialem juz kilka ABU tak odstajacych z przodu od ziemi.Tez mnie szlag trafia jak na to patrze ale gleby narazie nie zaloze.Co ciekawsze kuzyn ma MK3 1.4 CL na seryjnym zawieszeniu i u Niego samochod ladnie sie "poziomuje" tzn przod jest minimalnie nizej niz tyl.Czyzyby w ABU tak ma byc? :hmm:

: czw wrz 20, 2007 23:37
autor: marek2907
poprostu tylne sprężynki są już wypracowane i trochę usiadły
umnie z przodu i z tyłu taka sama odległość nadkoli od ziemi 43,5 cm (1,8 ADZ)
u braciaka 1,8 ABS przód stoi wyżej niż tył (sprężynki seria od silnika 1,8)

: pt wrz 21, 2007 10:56
autor: Daros_P
kupszczelisty pisze:przednie otwory na koła są większe niż tylne, nie koniecznie od TDI mogą być od CL-ki w GT były niższe sprężyny o 10 mm a w GTI podobno o 20 mm

Włąśnie tylko problem jest w tym że nie robili Gt ani Gti z tym silnikiem , a boje się żę jak kupie od gti 2.0 które teoretycznie są 2 cm niżej niż seria to na silniku 1.6 nie bedzie widać różnicy , bo jest lżejszy . A jak było z sprężynami w przypadku silnika 1.6 (101 kucy) ??, mooże od takiego zapodać??, albo kupić na allegro jakies jamexy pod 1.6 Abu które obniżą sam przód o 2 centy

: pt wrz 21, 2007 11:59
autor: kupszczelisty
to kup miseczki obniżające, 1 cm chyba obniżają, a może z tyłu są z czegoś innego spręzyny założone?

: pt wrz 21, 2007 12:52
autor: Daros_P
kupszczelisty pisze:to kup miseczki obniżające, 1 cm chyba obniżają, a może z tyłu są z czegoś innego spręzyny założone?
Nie tył jest raczej ok , siedzi tak jak powinno , przód wystaje , a te miseczki dobry pomysł trzeba będzie cos pomyśleć .

: pt wrz 21, 2007 13:14
autor: Maćkooo
Witam
Słuchaj jeśli ktoś wymieniał amorki i skręćał MCphersona to móglł kontre troche onaczej dokręcić niż była. jeśli dokręcilł lżej to sprężyny są w większym rozwarciu początkowymj i w efekcie przód stoi wyżej.
Sprawdź ile gwintu od tłoczka amortyzatora wystaje pod tymi daszkami pod maską.
Zawsze można to jakoś wyregulować.
:D

: pt wrz 21, 2007 14:47
autor: kupszczelisty
Maćkooo, jak inaczej dokrecasz do końca aż miska trzymająca spręzyne oprze się o warge na tłoczysku, jak będzie luz to będa trzaskać

: pt wrz 21, 2007 16:33
autor: Daros_P
Nie sam wymieniałem i to akurat dokręciłem tak jak powinno być , cóż zostaje zbierać kase na gwinta

: pt wrz 21, 2007 17:38
autor: kupszczelisty
Daros_P, ooo tak gwincior najlepsze rozwiązanie

: pn wrz 24, 2007 17:17
autor: **Gucio**
witam miesiac temu wymienialem amorki 1,4 abd cl i wlasnie u mnie tez przod jest wyzej niz tyl a dokrecalem do oporu tak zeby niebylo zadnego luzu a i wymienialem tez miseczki czy jak to sie tam nazywa i powiem szcze ze te stare z przodu byly totalnie przegnite i jak zalozylem nowe to przod sie podniosl z tylu tez wymienilem i praktycznie nic sie nie podniosl moze za mocno skrecilem tyl ???? sam nie wiem