Strona 1 z 1

Obieg zamkniety - klapka zamykajaca obieg nie dziala

: czw wrz 20, 2007 10:24
autor: Urodzony13marca
Czesc
Ostatni zauwazylem, ze klapki zamykajace obieg zamkniety nie podnasza sie, mimo tego, ze przy wcisnietym przycisku zapala sie lamka. Czy ktos wie jak to dziala i jak to naprawic w razie czego? Samochod jest z klima manualna.

: czw wrz 20, 2007 10:35
autor: miś fazi
masz tam zaworek podciśnienia , sterowany elektrycznie , lub przewód podcisnienia jest nieszczelny lub silownik podciśnienia przy obudowie nagrzewnicy ma dziurawą przepone

: czw wrz 20, 2007 10:46
autor: Urodzony13marca
miś fazi pisze:masz tam zaworek podciśnienia , sterowany elektrycznie , lub przewód podcisnienia jest nieszczelny lub silownik podciśnienia przy obudowie nagrzewnicy ma dziurawą przepone
A jak sie do tego dostac? Gdzie to jest - ten zaworek? Czy musze demontowac deske?
Wiem, ze w nadkolu przedniego lewego kola (od kierowcy) jest zbiorniczek i jak go odlaczalem (czyszczenie nadkola) to zrobilo pssssssst ;)) Czy to tez jest z tym zwiazane?

: czw wrz 20, 2007 10:55
autor: miś fazi
czyli podciśnienie Ci trzyma jak zroobiło pssss , widocznie zawór elektromagnetyczny Ci nie otwiera przelotu do siłownika podciśnienia , miedzy przewodami nagrzewnicy , tymi od chłodzenia silnika masz cienki gietki przewód jedz po nim a znajdziesz wszystko , zaworek zwrotny , zawór podciśnienia , miejsce podpięcia do kolektora ssącego itd , a zawór mozesz mieć zaraz koło wentylatora nadmuchu w środku auta , albo gdzies pod maską silnika , były mocowane w różnych miejscach , ale po tym cienkim przewodzie podciśniena wszystko znajdziesz

: czw wrz 20, 2007 11:05
autor: Urodzony13marca
miś fazi pisze:czyli podciśnienie Ci trzyma jak zroobiło pssss , widocznie zawór elektromagnetyczny Ci nie otwiera przelotu do siłownika podciśnienia , miedzy przewodami nagrzewnicy , tymi od chłodzenia silnika masz cienki gietki przewód jedz po nim a znajdziesz wszystko , zaworek zwrotny , zawór podciśnienia , miejsce podpięcia do kolektora ssącego itd , a zawór mozesz mieć zaraz koło wentylatora nadmuchu w środku auta , albo gdzies pod maską silnika , były mocowane w różnych miejscach , ale po tym cienkim przewodzie podciśniena wszystko znajdziesz
Oki dzieki bede szukal.

: czw wrz 20, 2007 11:10
autor: miś fazi
Obrazek tak wygląda ten zaworek

: czw wrz 20, 2007 11:18
autor: Urodzony13marca
miś fazi pisze:[url=http://img231.imageshack.us/img231/7391 ... xm4.th.jpg]Obrazek[/URL] tak wygląda ten zaworek
Dzieki za zdjecie
Rozumiem ze ten wezyk z prawej strony to przewod cisnienia, a z lewiej strony idzie zasilanie?

: czw wrz 20, 2007 11:19
autor: miś fazi
tak , tylko to jest podciśnienie a nie ciśnienie

[ Dodano: 20 Wrz 2007 11:21 ]
tak samo jak zdejmiesz wężyk , ten co jest pomiędzy wężami do ogrzewania i pociągniesz ustami to klapka powinna sie zamykać

: pn wrz 24, 2007 22:44
autor: Urodzony13marca
miś fazi pisze:tak , tylko to jest podciśnienie a nie ciśnienie

[ Dodano: 20 Wrz 2007 11:21 ]
tak samo jak zdejmiesz wężyk , ten co jest pomiędzy wężami do ogrzewania i pociągniesz ustami to klapka powinna sie zamykać
Okazalo sie, ze wezyk byl odlaczany i zaslepiony, prawdopodobnie gazownicy odlaczyli mi wezyki podcisnienia, zarwowno ten od klapek jak i taki dochodzacy do obudowy przepustnicy. Kalpki dzialaja idealnie. Dzieki za pomoc, plusik