Strona 1 z 1

Kto kłamie lub sie nie zna ? - problem z alarmem

: śr wrz 19, 2007 23:43
autor: golftdi
Witam wszystkich

Tydzien temu moj MK4 przezyl probe kradzierzy. Kupiłem alarm Silicon ars. SPrzedawca mowil ze jest super i zakladaja go w salonach vw. wiec kupilem. Instalatorem był znajomy elektryk i tu sie zaczyna problem. Po instalacji dowiedzialem sie o kilku problemach:

- ten alarm nie da sie podlaczyc do zamka centralnego bo trzeba to robic na przekaznikach.
(w instrukcji jest napisane zesa dwa kable : zamek centralny Zamknij - sterowanie (-), zamek centralny OTWORZ - sterowanie (-). Czy ten alarm pasuje centralengo z golfa IV?

- po przekręceniu kluczyka w stacyjce zaczynaja migac migacze dopoki nie wcisne pilota (auto da sie odpalic). Elektryk mowi, ze to wynik niepodlaczonego zamka.

Kto tu klamie, Prosze o pomoc, Z gory dzieki

: śr wrz 19, 2007 23:49
autor: MAREK 74
zmień instalatora jeżeli ma problemy z podłaczeniem zwykłego alarmu ,a że migaja to możliwe że jest jakaś funkcja włączona w alarmie o ile to nie jest stan "alarmowania" tylko "jakoś" syreny nie słychać

: czw wrz 20, 2007 00:14
autor: Włochaty
napewno to nie jest wina nie podlaczonego zamka :bajer:
wiec tak jak radzi MAREK 74, zmien 'elektronika' , chyba ze tu sie nie pomyliles:
golftdi pisze:Instalatorem był znajomy elektryk
no to wtedy byum sie nie dziwil ze zle podllaczyl :bigok:

: czw wrz 20, 2007 07:08
autor: boss999
Witam
Żeby podłączyć taki alarm (sterownie -/-) trzeba zastosować przekaźniki które zmienią sygnał masy na "+". Jest to bardzo proste do zrobienia, potrzebne będą 2 zwykle przekaźniki troche kabla i czasu.

Obrazek

alartm w golfie 4

: czw wrz 20, 2007 09:00
autor: golftdi
Witam ponownie

Wlasnie dzwonilem do goscia od ktorego kupilem alarm i twierdzi ze silikony podlancza sie bezposrednio do zamka w drzwiach i ze nie trzeba robic tych przekazników, bo zamek w golfie 4 jest wyzwalany masą. Kurde, kazdy mowi co innego :kac: Jak to w koncu jest?

: czw wrz 20, 2007 09:16
autor: Włochaty
Dokładnie centralny w mk4 jest sterowany -, nie trzeba robic przekaznikow, mozesz sie podpjac przy progu kierowcy jest kostak, kable to zolto-niebieski i zolto- zielony(chyba), nie jestem pewien tego drugiego koloru :bigok: ten pierwszy zamyka a drugi otwiera

: czw wrz 20, 2007 14:32
autor: golftdi
Dzieki za podpowiedz. Czy mogłby ktos jeszcze potwierdzic te informacje odnosnie koloru kabli?

: czw wrz 20, 2007 17:36
autor: Paweł Marek
Wg mojej rozpiski żółto niebieski zamykanie i zielono czerwony otwieranie. Chcesz rozpiskę po angielsku to podaj meila.

[ Dodano: Czw Wrz 20, 2007 5:43 pm ]
ALARM/SIREN
POSITION
Position the modular systems and the sirens in the engine compartment, on the
bulkhead between the engine compartment and the cabin. Run the cables
through the available rubber plug located under the brakes fluid reservoir.

CENTRAL UNIT POSITION Position the modular systems and the modules under the dashboard on the
driver’s side. Alternatively, behind the left panel, driver’s side.
POWER SUPPLY + 30: connect with an eyelet terminal to the pin marked “+30” of the terminal strip located on the lower part of the fuse box.
- 31: connect with an eyelet terminal on the grounding shunt up on the left of the
fuse box.
IGNITION WIRE Connect to the 2 mm2 BLACK wire in the central area of the fuse box located on
the left panel, driver’s side.
DIRECTION INDICATORS Connect to the 1 mm2 BLACK/WHITE and BLACK/GREEN wires in the wiring
coming out of the connector of the turn indicator switch.
ELECTRIC WINDOWS For total window roll up time set the alarm unit roll-up pulse to 24s.
CENTRAL DOORS LOCKING Negative control signal
Connect to the 0,75 mm2 YELLOW/BLUE wire (lock) and to the GREEN/RED wire
(unlock) in the horizontal wiring harness that is inside the driver’s door. It is
necessary to take off the covering panel.
IMMOBILISATION POINT 1 Cut the BLACK/VIOLET wire connected to the fuse marked nr. 29 located in the
fuse box, on the left of the dashboard, driver’s side.
IMMOBILISATION POINT 2 Cut the 1 mm2 RED/VIOLET wire coming out of the fuse marked nr. 32 in the
fuse box, on the left of the dashboard, driver’s side.
BONNET SWITCH Install an additional switch on the headlamp support plate, up on the left of the
headlamp, driver’s side.
DOORS SWITCH Connect to the 1 mm2 GREY/BLUE wire, at the position nr. 16 of the connector
coming out of the central doors locking unit located under the dashboard, driver’s
side.
BOOT SWITCH Connect to the 1mm2 BROWN/BLACK wire in the wiring harness of the sill
cover, driver’s side.

[ Dodano: Czw Wrz 20, 2007 5:44 pm ]
to jest zeskanowane z PDF-a

: czw wrz 20, 2007 19:10
autor: Włochaty
Paweł Marek pisze:Wg mojej rozpiski żółto niebieski zamykanie i zielono czerwony otwieranie. Chcesz rozpiskę po angielsku to podaj meila.
calkiem mozliwe, dzieki za poprawienia mnie :bigok:

: pt wrz 21, 2007 01:01
autor: Krzycho78
Włochaty pisze:Dokładnie centralny w mk4 jest sterowany -, nie trzeba robic przekaznikow, mozesz sie podpjac przy progu kierowcy jest kostak, kable to zolto-niebieski i zolto- zielony(chyba), nie jestem pewien tego drugiego koloru :bigok: ten pierwszy zamyka a drugi otwiera
w mkIV nie łapie się tych sygnałów w słupku tylko w drzwiach kierowcy po ściągnięciu tapicerki!!! oczywiście o ile centralny jest fabryczny :)

CENTRAL DOORS LOCKING Negative control signal
Connect to the 0,75 mm2 YELLOW/BLUE wire (lock) and to the GREEN/RED wire
(unlock) in the horizontal wiring harness that is inside the driver’s door.
It is necessary to take off the covering panel.