Problem z tulejami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzywy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 399
Rejestracja: pn cze 18, 2007 22:48
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Problem z tulejami

Post autor: krzywy » śr wrz 19, 2007 22:01

Mam mały problem z tulejami wahaczy, a mianowicie taki że wymieniałem je dwa miesiące temu a już są kompletnie rozwalone, czy sportowe zawieszenie ma jakiś wpływ na te tuleje jeśli tak to co mam z tym zrobić są jakieś mocniejsze tuleje dodam że to nie były tanie podróbki ale też nie oryginale

Z góry dzieki za pomoc


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=117171&start=0][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr wrz 19, 2007 22:32

a jakiej firmy ?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » śr wrz 19, 2007 22:41

KRZYWy pisze:czy sportowe zawieszenie ma jakiś wpływ na te tuleje
oczywiście że ma
Febi są za miękkie a polecam Lemforder
Często przy wymianie zapomina się o tym że śruby łączące tuleje z belką dokręca się dopiero po opuszczeniu z podnośnika a nie predzej



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr wrz 19, 2007 23:06

a czym to tłumaczysz ?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

kley

Post autor: kley » śr wrz 19, 2007 23:25

w sumie dokręcenie przedniej tulei wahacza po opuszczeniu auta może mieć jakiś sens, wtedy nie pracuje naprężona... tak na logikę sobie pomyślałem. Natomiast tylną tuleję (tą, którą skręca się śrubą od dołu) można raczej przykręcić zawsze :P



Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » czw wrz 20, 2007 00:55

harrygo1 pisze:śruby łączące tuleje z belką dokręca się dopiero po opuszczeniu z podnośnika a nie predzej
Dokładnie, zasada nr. 1 , śruba to nie zawias... :helm:



Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » czw wrz 20, 2007 01:29

a moze trawerza ? belke masz z tylu, z przodu zadnych belek,chyba zasada jest jedna,kupowac najdrozsze tuleje, zwlaszcza ze najtansze to koszt paru zł,ja tam zawsze trw pakuje,co do lanfordera,to mi mniej wytrzymal jakos łacznik amortyzaotra w innym wozie niz swag albo hp ( topran ),jak guma jest miekka to mozliwe ze dluzej polata niz twarda ktora sie zerwie,oby dwa przypadki w swoich skrajnosciach bede i tak zawodne bo trzeba bedzie kupic nowa



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw wrz 20, 2007 09:28

MAREK 74 pisze:a czym to tłumaczysz ?
wszystkie tulejki metalowo - gumowe przykręca sie na maksa po opuszczeniu pojazdu na koła ,nie ma wtedy naprężeń gumy , dokręcisz tulejke na podniesionym samochodzie , to po opuszczeniu zerwiesz wulkanizacje między metalem tulejki i gumą , a potem to już szybciutko tulejka sie rozleci , choćby była najlepszej firmy



Awatar użytkownika
krzywy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 399
Rejestracja: pn cze 18, 2007 22:48
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: krzywy » czw wrz 20, 2007 09:40

Dzieki panowie dostosuje sie do waszych porad zobaczymy co z tego bedzie. :grin:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=117171&start=0][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 432 gości