[vr6] Dlaczego śmierdzi w kabinie spalinami ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[vr6] Dlaczego śmierdzi w kabinie spalinami ?
Zaraz po odpaleniu zimnego silnika śmierdzi spalinami w kabinie, po nagrzaniu silnika jest już ok. Co to może być ? Wydech szczelny, kat na miejscu.
VR6 + STAG 300
ja bym sprawdzil szelnosc uklady, zobacz czy nigdzie ci nie leci dymek bokiem
kiedys smierdzialo w rodzicow mk2 i okazalo sie ze to nie kat tylko taka smieszna opaska ktora jest za kataem(taka zlaczka dluzsza) byla przekrecona, po poprawieniu nic nie smierdzialo
kiedys smierdzialo w rodzicow mk2 i okazalo sie ze to nie kat tylko taka smieszna opaska ktora jest za kataem(taka zlaczka dluzsza) byla przekrecona, po poprawieniu nic nie smierdzialo
Ostatnio zmieniony czw wrz 20, 2007 09:21 przez Włochaty, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdź stan tego co zakreśliłem czerwonym kółkiem i oznaczyłęm strzałką. Tam jest taki zawór podciśnieniowy odprowadzający opary oleju silnika do kolektora ssącego. Sprawdź stan tych węży gumowych jak i całego zaworka. Przewody te lubią się odrywać od zaworka, co powoduje wydostawanie się oparów oleju pod maskę, a co za tym idzie do wnętrza pojazdu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw wrz 27, 2007 11:04 przez Piter, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie jest nieco inna konstrukcja i na tym przewodzie odmy nie ma zaworka regulowanego podciśnieniem. Ściągałem ostatnio całą rurę dolotową i nic tam nie znalazłem. Normalnie już niewiem gdzie szukać, bo to smierdzi 2-3 min. a jak podnoszę machę to nic nie czuć, tylko w kabinie i nie mogę tego namierzyć.
Odnośnie nie kupowania przewodów NGK w pełni Cię popieram - są do bani. Beru do VR jest chyba najodpowiedniejsze.
Odnośnie nie kupowania przewodów NGK w pełni Cię popieram - są do bani. Beru do VR jest chyba najodpowiedniejsze.
Ostatnio zmieniony pt wrz 28, 2007 07:52 przez stempel72, łącznie zmieniany 1 raz.
VR6 + STAG 300
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 478 gości