Problem z silnikiem. Brak dynamiki w AFT
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z silnikiem. Brak dynamiki w AFT
Czy te silniki są takie mulaste? jakoś dziwnie się zbiera
Juz mi rece opadaja mam golfa 1.6 Aft . Mój golfik ma straszne slabe osiagi:/ ktos tam pisal ze jechal juz takim golfem 190 a mój ledwie co 170 poszedl:/ gdy ruszam z miejsca nastepuje takie chwilowe zadlawienie(szczególnie jak wcisne mu caly gaz) i puzniej wyszych obrotach jest to samo odnoszę wrażenie, że brakuje mu mocy.:/wogóle nie ciagnie :/jak by paliwa nie bylo najgorsze jest to ze to raz jest raz tego nie ma:/ nie mam pojecia co moze go tak mulic wlozylem juz kupe kasy i zero poprway ( wymienione kable beru z kopułkom i palcem rodzilacza , nowe świece ngk , wszystkie filtry wymienione, olej i rozrzad na kompie byl podpiety 2 razy pokazuje ze sada , przeplywomierz itp sprawne. Nie wali zadnymi bledami). moj kolega ma golfa 2 z 1.3 i wydaje mi sie ze jest bardziej zrywniejszy :/ prosze o pomoc
Juz mi rece opadaja mam golfa 1.6 Aft . Mój golfik ma straszne slabe osiagi:/ ktos tam pisal ze jechal juz takim golfem 190 a mój ledwie co 170 poszedl:/ gdy ruszam z miejsca nastepuje takie chwilowe zadlawienie(szczególnie jak wcisne mu caly gaz) i puzniej wyszych obrotach jest to samo odnoszę wrażenie, że brakuje mu mocy.:/wogóle nie ciagnie :/jak by paliwa nie bylo najgorsze jest to ze to raz jest raz tego nie ma:/ nie mam pojecia co moze go tak mulic wlozylem juz kupe kasy i zero poprway ( wymienione kable beru z kopułkom i palcem rodzilacza , nowe świece ngk , wszystkie filtry wymienione, olej i rozrzad na kompie byl podpiety 2 razy pokazuje ze sada , przeplywomierz itp sprawne. Nie wali zadnymi bledami). moj kolega ma golfa 2 z 1.3 i wydaje mi sie ze jest bardziej zrywniejszy :/ prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony śr wrz 19, 2007 11:16 przez Dyguś, łącznie zmieniany 1 raz.
sąda sprawna przyeplywomierz tez sprawny bylem osatnio u mechanika i mi to sprawdzil na kompie a po czym rozlozyl rece i powiedzial ze nie ma pojecia co tu moze byc przyczyna tego mulenia bo wedlug niego od strony technicznej wszystko jest w pozadku :/ a ja mam wrazenie jak bym podmaska mial 1.0 palacy jak 1.6
VAG nie wykarze sondy lambda, powinienes sprawdzić napięcia na sondzie , tam z tylu za kolektorem pod maską jest wtyczka sondy. Powinna byc wartosc wachajaca sie (parabola), nie wiem dokladnie jaka .
Tez mam 1.6 AFT i aktualnie przymierzam sie do zakupu sondy dedykowanej (nie uniwersalna) , mam juz przygotowane nr katalgowe Bosch, Beru i Magnet Marelli.
Tez mam 1.6 AFT i aktualnie przymierzam sie do zakupu sondy dedykowanej (nie uniwersalna) , mam juz przygotowane nr katalgowe Bosch, Beru i Magnet Marelli.
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Jeśli jest zamulony na rozrzanym silniku to sonda. Jeśli na zimnym też słabo chodzi to sonde sobie odpuść bo ona do działania zimnego silnika nie ma nic! NIeprawidłowe dzisłanie przepływki nie zawsze wyjdzie w błędach. Wiem, że był przypadek kiedy to braki w mocy powodowała nieoryginalna przepływka. Sprawa druga to regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu przy pomocy komputera i lampy.
tak obiawy sa oczuwalne szczegulnie na zimnym silniku.przeplywomierz jest orginalny! spalanie mi pokazuje jak odpalam 20 pare litrow ale jak jade to schodzi do 10 l. czyli co radzicie ?
Ostatnio zmieniony śr wrz 19, 2007 18:14 przez Dyguś, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Sonda może być uszkodzona swoją drogą jeśli pokazuje ją komp. O sprawności sond możesz przekonać się odczytując wykres jej pracy. Chyba to już potrafi każdy elektromechanik. Jeśli natomiast dławi się na zimnym to z tym sonda nie ma nic wspólnego. Sonda powoduje od czusu do czasu sporadyczne błędy i to jest normalne a potrafi tych błędów zrobić więcej kiedy będzie przestawiony zapłon lub nie taki czas wtrysku. To jest jedno z drugim ściśle związane. Na początek jedź na szrot i podmień przepływke. Jak się nic nie zmieni to oddaj i załóż starą. Jak to nie pomoże można spróbować ustawić wyczyścić przepustnicę, zaadoptować ją i ustawić zapłon na kompie. Znam właściciela AFNa, któremu silnik wariował poprzez uszkodzonego halla ale u niego objawiało się to takim poszarpywaniem i niemożliwością utrzymania stałej prędkości jazdy bo auto szarpało kiedy był lekko gaz wciśnięty. Sprawdź też rozrząd. To że był wymieniany może świadczyć o tym, że ktos pomylił się o ząbek. Jeśli sam nie umiesz a mechanik u którego to robisz zapewnia Cię ze jest dobrze poproś kogoś kto się zna niech jeszcze raz stwierdzi. Do mnie kiedyś przyjechał kolega którego mechanik zapewniał, że rozrząd jest ok. Jak się okazało rozrząd był przestawiony o ząbek bo mechanik patrzył na inny punkt Także widzisz pomysłów jest dużo a to jak sobie z nimi poradzisz zależy od Ciebie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 168 gości