Strona 1 z 1

Jak to się fachowo nazywa!

: ndz wrz 16, 2007 13:38
autor: krzaś
Witam. Mam golfa 3 tą wersje 101 km aft na pełnym wtrysku i nie otwieraja sie zapadki na kolektorze ssącym, te które sa pod przykrywka na samej górze silnka. Wiem że walna ten mechanizm który otwiera te zapadki tylko nie wiem jak to sie nazywa fachowo bo chcem poszukac tego na allegro.

Z góry wielkie dzieki. Pozdrawiam
Obrazek


Dodałem zdjęcie może teraz mi ktoś podpowie co to jest.

Re: Jak to się fachowo nazywa!

: ndz wrz 16, 2007 13:54
autor: Itor
krzaś pisze:Witam. Mam golfa 3 tą wersje 101 km aft na pełnym wtrysku i nie otwieraja sie zapadki na kolektorze ssącym, te które sa pod przykrywka na samej górze silnka. Wiem że walna ten mechanizm który otwiera te zapadki tylko nie wiem jak to sie nazywa fachowo bo chcem poszukac tego na allegro.

Z góry wielkie dzieki. Pozdrawiam
chyba chodzi o przepustnice jesli w niej zapadki walnely to tylko nowa przepustnica wchodzi w gre

o to chodzi?
http://www.allegro.pl/item239775589_prz ... _getz.html

: ndz wrz 16, 2007 13:55
autor: Bąku
yyy chodzi ci o przepustnice

: ndz wrz 16, 2007 13:58
autor: Itor
Bąku pisze:yyy chodzi ci o przepustnice
tu masz nowa
http://www.allegro.pl/item242681182_prz ... _nowa.html

odp

: ndz wrz 16, 2007 13:59
autor: krzaś
nie to niejest przepustnica
To jest czarny pieprznik który jest przykrecony na jednego imbusa po prawej stronie kolektorów ssacych.

Re: odp

: ndz wrz 16, 2007 14:00
autor: Itor
krzaś pisze:nie to niejest przepustnica
To jest czarny pieprznik który jest przykrecony na jednego imbusa po prawej stronie kolektorów ssacych.
wrzuc zdjecie

: ndz wrz 16, 2007 14:11
autor: pszczyna
Nie jest to zawór bezpieczęstwa przy LPG? [grzybek] lub zawór upustowy

: ndz wrz 16, 2007 15:44
autor: gizmo-boom
Sprawdź czy gumowe przewody idące do tego i od tego nie są sparciałe i dziurawe. Ja u siebie miałem to samo ale jak to się nazywa to nie wiem. Jak się dowiesz to napisz.

: ndz wrz 16, 2007 16:55
autor: krzaś
Wrzuciłem fotke.

: ndz wrz 16, 2007 17:29
autor: gizmo-boom
U mnie też nie działał ten zawór. Gumowe przewody idące od niego do kolektora miałem sparciałe i dziurawe. A z uwagi że jest to zawór podciśnieniowy, łapał lewe powietrze przez co nie otwierał się. Na początku sprawdź przewody. Jeśli jesteś pewien że są dobre to faktycznie masz popsuty zawór.

: ndz wrz 16, 2007 22:59
autor: hasiek
Myślę że chodzi o mechanizm zmieniający długość kolektora ssącego. W pewnych warunkach pracy sinika długość kanałów dolotowych jest skracana by poprawić parametry silnika.