Dziwna sprawa z temperatura plynu chlodzacego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwna sprawa z temperatura plynu chlodzacego
Witam
Mam taki problem od paru dni. Chodzi o to ze auto ostatnio sie dosc dlugo nagrzewa do 90 stopni, a gdy jade jakis czas 80-100 km/h temepratura spada mi o jedna kreske i rosnie dopiero gdy stane w jakims korku lub na swiatlach. Niewiem co to moze byc, wiem jedno ze mam do wymiany uszczelke pod glowica bo dostaje sie tam plyn. I teraz pytanie ty to faktycznie przez ta uszczelke czy to glebszy problem. Wczesniej czegos takiego nie bylo wszystko nagrzewalo sie super elegancko. Prosze o pomoc
Pozdrawiam
Mam taki problem od paru dni. Chodzi o to ze auto ostatnio sie dosc dlugo nagrzewa do 90 stopni, a gdy jade jakis czas 80-100 km/h temepratura spada mi o jedna kreske i rosnie dopiero gdy stane w jakims korku lub na swiatlach. Niewiem co to moze byc, wiem jedno ze mam do wymiany uszczelke pod glowica bo dostaje sie tam plyn. I teraz pytanie ty to faktycznie przez ta uszczelke czy to glebszy problem. Wczesniej czegos takiego nie bylo wszystko nagrzewalo sie super elegancko. Prosze o pomoc
Pozdrawiam
uważasz ze uszczelka padnięta to nie jest głębszy problem ???????????
WYMIENIAJ JAK NAJSZYBCIEJ
moze się okazać że jkeszcze termostat do wymiany ale to dopiero sprawdzisz jak wymienisz uszczelkę
[ Dodano: Sob Wrz 15, 2007 19:43 ]
skąd wiesz ze pod głowica jest uszczelka padnięta ??? dlaczego tak twierdzisz co się dzieje oprócz tego co napisałes ?
WYMIENIAJ JAK NAJSZYBCIEJ
moze się okazać że jkeszcze termostat do wymiany ale to dopiero sprawdzisz jak wymienisz uszczelkę
[ Dodano: Sob Wrz 15, 2007 19:43 ]
skąd wiesz ze pod głowica jest uszczelka padnięta ??? dlaczego tak twierdzisz co się dzieje oprócz tego co napisałes ?
Autor postu przecież wyraźnie pisze że wcześniej tego nie było tak więc chyba nie będziemy rozważać czy tak ma być czy też nie (logiczne że teraz jest źle). W/g mnie przy czyną może być termostat w układzie chłodzenia lub uszczelka pod głowicą. Tańszym rozwiązaniem będzie zacząć od termostatu, potem wniosek jest prosty.
Czemu twierdze ze uszczelka pod glowica. Wymianialem przepustnice i w jednej z rur bylo ewidentnie widac szarawy osad co oznacza ze woda dostaje sie przez uszczelke od glowicy. Bedzie wymieniona czekam tylko az mi kumpel z aso zalatwi po okazyjnej cenie.
Jasne ze to jest dziwnie powinno byc 90. Drazni mnie ten problem mam nadzieje ze po wymianie uszczelki bedzie wszystko ok.
Dzieki za szybkie odpisanie i wogole, jak macie jeszcze jakies rady to dawac. Czy jesli bedzie padniety termostat VAG wykarze mi to ??
Jasne ze to jest dziwnie powinno byc 90. Drazni mnie ten problem mam nadzieje ze po wymianie uszczelki bedzie wszystko ok.
Dzieki za szybkie odpisanie i wogole, jak macie jeszcze jakies rady to dawac. Czy jesli bedzie padniety termostat VAG wykarze mi to ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości