Strona 1 z 1

dziwnie szarpie

: sob wrz 15, 2007 18:10
autor: mmaarriiaann
Witam! Przewertowalem juz chyba wiekszosc tematow typu "szarpie"; "gaśnie"; "gaznik" itp
W moim golfie 1.3 2G na pierburgu 2E3 jest tak:
- odpala dobrze i na zimnym i na cieplym
- ssanie ok
- nie zamula, zadnych dziur w przyspieszaniu
- ma moc (mala bo mala ale ja ma) :grin:
- wolne obroty sa

Niby wszystko ok ale, podczas jazdy (zimny/cieply) na kazdym biegu jak sciagne noge z gazu to delikatnie szarpie. To jest jeszcze do zniesienia ale czasem potrafi zgasnac w takich momentach jak:
- rano jadac do pracy jak wjade na obwodnice, smigam 100km/h i na zjezdzie jeszcze nie jest dobrze zagrzany to po wrzuceniu na luz gasnie i tak gasnie na kazdych swiatlach do momentu az sie zagrzeje.
- rano jadac odrazu w ruch miejski czyli powoli i ciagle swiatla to chodzi ok no raz mi zgasl ale raczej tego nie robi w ruchu miejskim chyba dlatego ze szybciej sie zagrzewa
- na wolnych obrotach jakby nierowno chodzi tzn tak jakby syrenka tylko szybciej i delikatniej

Pod maska sprawa wyglada tak:
Glowica po remoncie (zawory,uszczelniacze, szklanki,no i byla minimalnie splanowana). Cewka,przewody,palec,kopulka,swiece,olej,filtry,silownik przy gazniku(od ssania), termostat,czujnik na kruccu czerwony,paski(rozrzad,klinowy),pompa wody,pompa paliwa. wymieniajac to wszystko nic nie pomoglo, dalej gasnie i szarpie.

Macie jakis pomysl na te objawy bo juz mam go dosc no i pakowania kasy w tego Golfa bo za granica wszysko kosztuje lepiej niz u nas :grrr: mam juz go dosc.
Licze na jakies podpowiedzi co by jeszcze zrobic.
POZDRAWIAM

: sob wrz 15, 2007 18:19
autor: Maćkooo
Witam
Heh to gaźnik a idąc dalej :
- podstawa gaxnika w jakim masz stanie tą część
- wolne obroty nalezy wyregulowac tak aby z tłumika wydobywał sie równo rytmicznie dymek
- silownik 3 polzeniowy z lewej strony gaxnika metalowa puszka (napisz czy trzpień styką sie z gwintem
Jak napioszese info to pomyslimy dalej :D

: czw wrz 20, 2007 21:54
autor: mmaarriiaann
Witam! wlasnie wrocilem z garazu gdzie zrobilem zwykly tescik, tak jak kazdy mi sugerowal. Popsikalem dezodorantem wokol podstawy gaznika no i za kazdym psiknieciem podwyzszaly sie obroty. Tzn ze to definitywnie podstawa?


Czy do Pierburga 2E3 jest jeden rodzaj czy sa jakies rozne te podstawy? Kupowal to ktos?

Pozdrawiam

: czw wrz 20, 2007 23:00
autor: Paweł Marek
mmaarriiaann pisze:Tzn ze to definitywnie podstawa?
nie na 100 procent, powiedzmy na 95, bo mógł jeszcze spaść jakiś wężyk podciśnieniowy, albo mogą być ogromne luzy na osi przepustnicy i tamtędy ciągnie. Podstawy do 2e3 są jednego kształtu. Byuleby była do 2e3 a nie do 2e2 lub 2ee