dziwnie szarpie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mmaarriiaann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr lut 28, 2007 02:53
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

dziwnie szarpie

Post autor: mmaarriiaann » sob wrz 15, 2007 18:10

Witam! Przewertowalem juz chyba wiekszosc tematow typu "szarpie"; "gaśnie"; "gaznik" itp
W moim golfie 1.3 2G na pierburgu 2E3 jest tak:
- odpala dobrze i na zimnym i na cieplym
- ssanie ok
- nie zamula, zadnych dziur w przyspieszaniu
- ma moc (mala bo mala ale ja ma) :grin:
- wolne obroty sa

Niby wszystko ok ale, podczas jazdy (zimny/cieply) na kazdym biegu jak sciagne noge z gazu to delikatnie szarpie. To jest jeszcze do zniesienia ale czasem potrafi zgasnac w takich momentach jak:
- rano jadac do pracy jak wjade na obwodnice, smigam 100km/h i na zjezdzie jeszcze nie jest dobrze zagrzany to po wrzuceniu na luz gasnie i tak gasnie na kazdych swiatlach do momentu az sie zagrzeje.
- rano jadac odrazu w ruch miejski czyli powoli i ciagle swiatla to chodzi ok no raz mi zgasl ale raczej tego nie robi w ruchu miejskim chyba dlatego ze szybciej sie zagrzewa
- na wolnych obrotach jakby nierowno chodzi tzn tak jakby syrenka tylko szybciej i delikatniej

Pod maska sprawa wyglada tak:
Glowica po remoncie (zawory,uszczelniacze, szklanki,no i byla minimalnie splanowana). Cewka,przewody,palec,kopulka,swiece,olej,filtry,silownik przy gazniku(od ssania), termostat,czujnik na kruccu czerwony,paski(rozrzad,klinowy),pompa wody,pompa paliwa. wymieniajac to wszystko nic nie pomoglo, dalej gasnie i szarpie.

Macie jakis pomysl na te objawy bo juz mam go dosc no i pakowania kasy w tego Golfa bo za granica wszysko kosztuje lepiej niz u nas :grrr: mam juz go dosc.
Licze na jakies podpowiedzi co by jeszcze zrobic.
POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob wrz 15, 2007 18:19

Witam
Heh to gaźnik a idąc dalej :
- podstawa gaxnika w jakim masz stanie tą część
- wolne obroty nalezy wyregulowac tak aby z tłumika wydobywał sie równo rytmicznie dymek
- silownik 3 polzeniowy z lewej strony gaxnika metalowa puszka (napisz czy trzpień styką sie z gwintem
Jak napioszese info to pomyslimy dalej :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

mmaarriiaann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr lut 28, 2007 02:53
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: mmaarriiaann » czw wrz 20, 2007 21:54

Witam! wlasnie wrocilem z garazu gdzie zrobilem zwykly tescik, tak jak kazdy mi sugerowal. Popsikalem dezodorantem wokol podstawy gaznika no i za kazdym psiknieciem podwyzszaly sie obroty. Tzn ze to definitywnie podstawa?


Czy do Pierburga 2E3 jest jeden rodzaj czy sa jakies rozne te podstawy? Kupowal to ktos?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 20, 2007 23:00

mmaarriiaann pisze:Tzn ze to definitywnie podstawa?
nie na 100 procent, powiedzmy na 95, bo mógł jeszcze spaść jakiś wężyk podciśnieniowy, albo mogą być ogromne luzy na osi przepustnicy i tamtędy ciągnie. Podstawy do 2e3 są jednego kształtu. Byuleby była do 2e3 a nie do 2e2 lub 2ee


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 373 gości