Strona 1 z 1

Centralny zamek

: pn kwie 18, 2005 09:44
autor: baldman
Witam jestemn swiezym posiadaczem vw golfa. No i trzeba kilka rzeczy podreperować. Pierwszy problem to centrlany zamek. Otóż sprawa wyglada tak, dostałm pilota do niego. I teraz pilotem mogę zamknąc wszystkie zamki oprócz bagaznika, ale nie mogę zamknąć. Kiedy zamykam słychac że siłowniki prubują cos podskoczyc ale tylko stukniecie słychac. Kluczykiem centralny wogole nie reaguje, ani na otwieranie ani na zamykanie. Prosze o rade od czego zaczac, oraz gdzie umiejscowiona jest centralka od zamka.
Druga sprawa podswietlenie zegarów, wogóle nie działa, jeżeli sie okaże że bezpieczniki są wporządku to co sprawdzić dalej. kontrolki siwecą, oraz podswietlanie przebiegu i zegarka elektroniczkego. Licznik i obrotomierz, temepratura nie sa podswietlane.

Re: Centralny zamek

: pn kwie 18, 2005 12:21
autor: MaLiBU
baldman pisze:Witam jestemn swiezym posiadaczem vw golfa. No i trzeba kilka rzeczy podreperować. Pierwszy problem to centrlany zamek. Otóż sprawa wyglada tak, dostałm pilota do niego. I teraz pilotem mogę zamknąc wszystkie zamki oprócz bagaznika, ale nie mogę zamknąć. Kiedy zamykam słychac że siłowniki prubują cos podskoczyc ale tylko stukniecie słychac. Kluczykiem centralny wogole nie reaguje, ani na otwieranie ani na zamykanie. Prosze o rade od czego zaczac, oraz gdzie umiejscowiona jest centralka od zamka.
Druga sprawa podswietlenie zegarów, wogóle nie działa, jeżeli sie okaże że bezpieczniki są wporządku to co sprawdzić dalej. kontrolki siwecą, oraz podswietlanie przebiegu i zegarka elektroniczkego. Licznik i obrotomierz, temepratura nie sa podswietlane.
co do zamka: przede wszystkim jaki masz centralny zamek? czy jest to fabryczny pneumatyczny czy dorabiany elektryczny na silownikach. Jezeli masz ten pierwszy to powinny tez byc silowniki i w klapie i klapce od wlewu paliwa. Mozliwe ze w takim przypadku w klapie dostala sie woda i troche to przyrdzewialo blokujac sie (mialoem tak u siebie). Jezeli jest to dorabiany (a tak podejzewam) to wysoce prawdopodobne ze wogole nie masz w klapie silownika, i w dodatku masz instalacje na normalnych silownikach bez mastera stad nie reaguje na zamukanie/otwieraniem kluczykiem... Sprawdz przede wszystkim klape jaki rodzaj zamka tam jest o ile jest wogole...

: pn kwie 18, 2005 13:13
autor: baldman
Pewnie jest to dorabiany zamek, bo wlew paliwa nie ma zamkniecia, przy tylniej klapie nie slychac stukotu zamka. Nie wiem nic wiecej auto swiezo sprowadzone jeszcze musze zajac sie wszystkimi papierami. Nie wiem nawet gdzie umieszczona została cała centralka jak pozałatwiam papiery to sie zabiore do tego, posciagam tapicerki z drzwi i z przodu co sie da. Tylko od czego zacząć. Czyżby jaksi przewód nie łączy, skoro zamykać się da pilotem, otwieranie słychac jakby cos tam sie miałeo sie otwierac ale jest za słabe i nie moze poderwac tych siłowników.

: pn kwie 18, 2005 13:50
autor: Corvax
96 rok powinien miec centralny fabrycznie - raczej coś z układem podciśnienia. Co do zegarów to przepaliły się żarówki - musisz wymienić

: pn kwie 18, 2005 14:46
autor: baldman
Żarówki popalone były.
Ale probelm z centralnym znalazłem dwie skrzynki. Jednak kontroluje siłowniki, druga pilota. Od przednich drzwi idzie po 5 kabli, od tylnich po 2, kable niektóre na wyrywki sprawdziłem czy nie są przerwane. Wszystko ok jest. Jak w drzwiach przestawie kable to zamiast zamykać pilotem mogę otwierać, tak jakby biegunów nie zmieniało i działa tylko w jedną stronę zawsze. Nie wiem od czego zacząć sprawdzanie, może jedna skrzynka jest zepsuta, albo cos na niej siadło. Nie wiem od czego mam zacząć.