Strona 1 z 1

: śr wrz 12, 2007 16:53
autor: mlekon
podpinam sie :grin:
wyskakuje mi bald w klimatroniku "21A".ktos pomoze go zdiagnoaowac i rozwiazac problem??
pozdro

: śr wrz 12, 2007 16:54
autor: cinek2004

: śr wrz 12, 2007 20:54
autor: makeć
szach11 pisze:4FA co może oznaczać ?
04FA-Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria silnik/zablokowany)
Tutaj możesz zobaczyć, który to silnik,ciężko jest się do niego dostać bez demontażu klimatronika,na początek wyjmij filtr pyłkowy i poproś drugą osobę by na przemian przełączała obieg otwarty-zamknięty a ty obserwuj klapę czy nic się nie dzieje, czy się nie blokuje, czy wykonuje swobodne ruchy. Jeszcze co możesz zrobić to po demontażu schowka wsadzić łapkę i sprawdzić ramię mechanizmu czy coś nie blokuje, czy nic nie podeszło pod nie no i najważniejsze to styki w kostce.

: śr wrz 12, 2007 21:13
autor: makeć
szach11 pisze:ale to chyba nic powaznego skoro chodzi tylko o pokrywe ktora powoduje przeplyw zamkniety lub otwarty powietrza , dobrze mysle ?
w zasadzie klapa w "trybie auto" uruchamia sie gdy jest bardzo gorąco, najpierw wieje w trybie zamkniętym a za chwilę w już w otwartym, chodzi o jak najszybsze schłodzenie wnętrza auta.Wcale nie oznacza ten błąd padniętego silnika, może być ,że jak się rozrusza to mu przejdzie ;)
edit://
mlekon pisze:bald w klimatroniku "21A"
021A Napięcie referencyjne

: śr wrz 12, 2007 22:57
autor: mlekon
jjacekkx pisze:021A Napięcie referencyjne
co moge na to poradzic i jak to naprawic
pozdrawiam