Strona 1 z 2
Centralny nie otwiera klapy
: śr wrz 12, 2007 01:45
autor: marivsz
WITAM ELEKTRYCZNY ZAMEK TYLNEJ KLAPY BAGAZNIKA W MOJEJ BORZE DAJE SIE OTWORZYC TYLKO KLUCZYKIEM. ROZEBRALEM WSZYSTKIE ELEMENTY ,I NIE ZNALAZLEM NIC ZLEGO POZA TYM ZE DOSIŁOWNIKA ZAMKA DOCIERA TYLKO 7 V PODPINAŁEM SILOWNIK POD 12V I DZIALA OK ALE TE 7 NIE DAJA RADY GO RUSZYC GDZIE MOZE BYC PRZYCZYNA MOZEW TYCH MALYCH PRZEKAZNIKACCH NA ZAMKU CZARNE KOSTKI OPINAJACE ZAMEK(NIE WIEM JAK SIE NAZYWAJĄ) BO DO ZAMKA DOCHODZI PONAD 11.5 V A OD ZAMKA JUZ TYLKO 8V
: śr wrz 12, 2007 08:22
autor: xisio
wylacz caps lock na poczatek, nie pomoze ale moze ktos Ci odpowie
: śr wrz 12, 2007 10:03
autor: manieczek111
moze masz skorodowane styki
: śr wrz 12, 2007 23:24
autor: marivsz
manieczek111 pisze:moze masz skorodowane styki
nie sa skorodowane ani zasniedziałe. nie wim co zrobic z tym fantem.moze wymienie zamek tylko od czego by pasował, passat octavia golf?
: śr wrz 12, 2007 23:35
autor: eshaton
marivsz pisze:manieczek111 pisze:moze masz skorodowane styki
nie sa skorodowane ani zasniedziałe. nie wim co zrobic z tym fantem.moze wymienie zamek tylko od czego by pasował, passat octavia golf?
Sprawdz przewody czy maja dobra przewodnosc. Nie wiem jak w borze ale w golfach to typowe uszkodzenie przewodow w gumowej osłonie ktore wchodza do tylnej klapy.
: czw wrz 13, 2007 10:41
autor: marivsz
ale jak sprawdzic czy maja dobra przewodnosc
: czw wrz 13, 2007 10:49
autor: eshaton
marivsz pisze:ale jak sprawdzic czy maja dobra przewodnosc
Moze byc tak ze przewod z zewnatrz wyglada dobrze a w srodku ma przerwe lub slaba przewodnosc.
np: podlaczasz miernik do dodatniego przewodu a drugi gdzies do masy np blachy.
Ruszasz klapa i sprawdzasz napiecie. Musisz tez sprawdzic ujemny przewod.
albo
miernik 2 nozyki (nacinasz belikatnie dane przewody) i sprawdzasz napiecie przed wejsciem przewodow do klapy.
: czw wrz 13, 2007 11:29
autor: pszczyna
Zgadza się niejednokrotnie przewody są aż czarne[zaśniedziałe] wówczas będzie trzeba taki wymienić
a to chyba wiesz
: pt wrz 14, 2007 13:34
autor: marivsz
znalazlem. !!!! rozerwane przewody w osłonie miedzy klapa a autem. dziala , ale@!!!! pojawil sie inny problem. jak otwieram bagaznik, to centralny zamyka wszystkie drzwi, juz głupieje od tego centralnego
: pt wrz 14, 2007 14:06
autor: eshaton
marivsz pisze:znalazlem. !!!! rozerwane przewody w osłonie miedzy klapa a autem. dziala , ale@!!!! pojawil sie inny problem. jak otwieram bagaznik, to centralny zamyka wszystkie drzwi, juz głupieje od tego centralnego
U mnie jak otwieram drzwi to centralny odblokowuje wszystkie zamki w klapie bagaznika tez i jak zamykam to i bagaznik sie rygluje.
Nie wiem czy w borze tez tak ma byc?
A masz pewnosc ze nie zamieniles przewodow podczas wymiany? Bo sterowanie centr jest masa. Wiec jak przekrecasz kluczyk na zamkniecie to masa idzie na jeden przewod a jak na otwarcie to na drugi. Masa jest chwilowo na tych przewodach.
Wiec czy nie sa podlaczone na odwrot.
Pzdrw.
: pt wrz 14, 2007 14:24
autor: marivsz
na pewno nie zamienilem bo nie wymienialem ich tylko mostkowalem, kolor do koloru dwa byly rozerwane : brazowy -masa, i czerw-nieb _ pradowy , od masy gruby brazowy dzieli sie dopiero w klapie na 5 mniejszych. sprawdzalem wszyskie przewody wchodzace do klapy zaden nie ma przebicia wszystkie przewodza
: pt wrz 14, 2007 14:30
autor: eshaton
marivsz pisze:znalazlem. !!!! rozerwane przewody w osłonie miedzy klapa a autem. dziala , ale@!!!! pojawil sie inny problem. jak otwieram bagaznik, to centralny zamyka wszystkie drzwi, juz głupieje od tego centralnego
a jak zamykasz bagaznik to centralny otwiera drzwi?
: pt wrz 14, 2007 18:07
autor: marivsz
nie jak zamykam bagaznik to wtedy nie moge otworzyc ani drzwi ani bagaznika
: pt wrz 14, 2007 21:30
autor: pszczyna
Jak jest modół komfortu to musiał zgłupieć i trzeba wejść VAGIEM