Strona 1 z 1

kontrola oleju w AAM GIII

: ndz kwie 17, 2005 22:06
autor: widmo
witam
mam przypadek ze (silnik 1.8 AAM) przy jezdzie po dobrze nagrzanym silniku ponad 100 km do czsu do czasu zapala sie na chwile kontrolka cisnienia oleju i i wyzwala sie sygnal dzwiekowy z deski rozdzielczej jak jade miarowo to jest spoko jak probuje jechac np wyprzedzanie lub dluzsza jazda na pelnym gazie to sie wtedy dzieje.
stan oleju jest ok olej jest po wymianie i filtr tez jakies 3 miesiace temu
i co z tym zrobic??

: ndz kwie 17, 2005 23:20
autor: mikil
ile ma silnik zrobione ???
jedz do mechanika i niech ci posprawdza cisnienie oleju na czujnikach
mozliwe ze ktorys z czujnikow padl jezeli nie czujnik sprawdz pompe

to na poczatek

: wt kwie 19, 2005 10:03
autor: arkangel
u meni jest podobnie tylko ja jezdze "jedynka" jade chwile zapala sie kontrolka oleju mruga najczescej i slychac dzwek z panelu. myslalem ze moze to jakies zwarcie ale widocznie to tak ma byc :/ nie iwme jak z tym sobie poradzic poziom oleju jest niby okej wiec nie wiem :/

: pt kwie 29, 2005 11:45
autor: Lookas
Ja tez to mialem ale mam to juz glowy i jestem znowu zadowolony z auta (silnik AAM 1,8) wymien oba czujniki oleju i problem z glowy no chyba ze dalej to sie bedzie powtarzalo to sprawdz cisnienie na pompie olejowej

: wt maja 24, 2005 10:56
autor: widmo
jest narazie ok zamienilem czujniki miejscami bo byly na odwrot

: wt maja 24, 2005 14:36
autor: wojteks
ale to są różne czujniki, jeden rozwiera się jak ma ciśnienie a drugi się zwiera, jak zamienisz je miejscami to sygnalizacja nie będzie działać prawidłowo

: śr maja 25, 2005 15:41
autor: widmo
witam
u mnie jest brazowy i bialy.
brazowy jest blizej bloku silnika a bialy dalej (na koncu uchwytu filtra oleju)
moze cos nie tak?

: śr maja 25, 2005 20:39
autor: wojteks
widmo pisze:witam
u mnie jest brazowy i bialy.
brazowy jest blizej bloku silnika a bialy dalej (na koncu uchwytu filtra oleju)
moze cos nie tak?
czy masz MFA
wg opisu z książki jeden powinien być przy filtrze a drugi w głowicy, tak samo jak w silniku 2e