kontrola oleju w AAM GIII

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
widmo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lis 01, 2004 16:35
Lokalizacja: wolow
Kontakt:

kontrola oleju w AAM GIII

Post autor: widmo » ndz kwie 17, 2005 22:06

witam
mam przypadek ze (silnik 1.8 AAM) przy jezdzie po dobrze nagrzanym silniku ponad 100 km do czsu do czasu zapala sie na chwile kontrolka cisnienia oleju i i wyzwala sie sygnal dzwiekowy z deski rozdzielczej jak jade miarowo to jest spoko jak probuje jechac np wyprzedzanie lub dluzsza jazda na pelnym gazie to sie wtedy dzieje.
stan oleju jest ok olej jest po wymianie i filtr tez jakies 3 miesiace temu
i co z tym zrobic??


wiesz co masz :) VW :)

Awatar użytkownika
mikil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 23:24
Kontakt:

Post autor: mikil » ndz kwie 17, 2005 23:20

ile ma silnik zrobione ???
jedz do mechanika i niech ci posprawdza cisnienie oleju na czujnikach
mozliwe ze ktorys z czujnikow padl jezeli nie czujnik sprawdz pompe

to na poczatek


.zycie to surfing wiec nie boj sie fal.


..:: VW VENTO 1.8 GL ::..

... pozdro mikil ...

arkangel

Post autor: arkangel » wt kwie 19, 2005 10:03

u meni jest podobnie tylko ja jezdze "jedynka" jade chwile zapala sie kontrolka oleju mruga najczescej i slychac dzwek z panelu. myslalem ze moze to jakies zwarcie ale widocznie to tak ma byc :/ nie iwme jak z tym sobie poradzic poziom oleju jest niby okej wiec nie wiem :/



Lookas

Post autor: Lookas » pt kwie 29, 2005 11:45

Ja tez to mialem ale mam to juz glowy i jestem znowu zadowolony z auta (silnik AAM 1,8) wymien oba czujniki oleju i problem z glowy no chyba ze dalej to sie bedzie powtarzalo to sprawdz cisnienie na pompie olejowej



Awatar użytkownika
widmo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lis 01, 2004 16:35
Lokalizacja: wolow
Kontakt:

Post autor: widmo » wt maja 24, 2005 10:56

jest narazie ok zamienilem czujniki miejscami bo byly na odwrot


wiesz co masz :) VW :)

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » wt maja 24, 2005 14:36

ale to są różne czujniki, jeden rozwiera się jak ma ciśnienie a drugi się zwiera, jak zamienisz je miejscami to sygnalizacja nie będzie działać prawidłowo



Awatar użytkownika
widmo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lis 01, 2004 16:35
Lokalizacja: wolow
Kontakt:

Post autor: widmo » śr maja 25, 2005 15:41

witam
u mnie jest brazowy i bialy.
brazowy jest blizej bloku silnika a bialy dalej (na koncu uchwytu filtra oleju)
moze cos nie tak?


wiesz co masz :) VW :)

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » śr maja 25, 2005 20:39

widmo pisze:witam
u mnie jest brazowy i bialy.
brazowy jest blizej bloku silnika a bialy dalej (na koncu uchwytu filtra oleju)
moze cos nie tak?
czy masz MFA
wg opisu z książki jeden powinien być przy filtrze a drugi w głowicy, tak samo jak w silniku 2e
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 257 gości