Temperatura silnika... Problem pomocy!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grz3g0rz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:53
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Temperatura silnika... Problem pomocy!!!

Post autor: Grz3g0rz » pn wrz 10, 2007 13:28

Witam,
Jestem początkującym kierowcą niedawno kupiłem auto VW Golf 1,3 rocznik 1992r. Parę dni temu zauważyłem, że wycieka mi płyn z chłodnicy kupiłem więc specjalny proszek uszczelniający. Obecnie już nic nie cieknie wszystko jest ok. Mam tylko obawy co do temperatury silnika. Wskazówka miernika temperatury jak stoję w korku wychyla się aż na godzinę 12:00 czy to jest normalne??
Na załączonym zdjęciu zaznaczyłem kolorem niebieskim pozycje wskaźnika temperatury w czasie normalnej jazdy a kolorem czerwonym w czasie postoju w chwili największego nagrzania silnika.
Gdy silnik jest nagrzany (wskazówka w pozycji zaznaczonej na niebiesko na zdjęciu) pod dłuższej jeździe 200-250km spadają obroty, na luzie silnik gaśnie , auto nie chce przyspieszać. Zdarzyło mi się to kilkakrotnie wtedy jedyną radą jest zaczekać aż silnik troch ostygnie i jest ok można jechać dalej. Wydaje mi się że jest to kwestją nagrzania sie jakiś innych elemętów może elektronicznych...
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn wrz 10, 2007 13:35 przez Grz3g0rz, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » pn wrz 10, 2007 13:31

Grz3g0rz, jest to jak najbardzoej normalne!!!


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » pn wrz 10, 2007 13:37

i tak "trzymaj" tą wskazówke :bigok: bo jest git


Obrazek

Grz3g0rz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16