Gasnie na rozgrzanym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Gasnie na rozgrzanym
Witam
Moje auto to golf 2 1,6 na gaźniku pierburg 2e2.
Gdy odpalał łapie odrazu i cyka .
Po nagrzniu autka obroty nagle spadają do zera i auto gasnie.
Ostatnio po regulacji gaźnika gaśniecie ustało ale gdy roche pokreciłem śruba aby zwiększyc obroty auto znów gaxnie.
Przeciez zwiekszyłem je a nie zmniejszyłem.
Cos jest zepsute ale nie wiem co i prosze o pomoc .
Moje auto to golf 2 1,6 na gaźniku pierburg 2e2.
Gdy odpalał łapie odrazu i cyka .
Po nagrzniu autka obroty nagle spadają do zera i auto gasnie.
Ostatnio po regulacji gaźnika gaśniecie ustało ale gdy roche pokreciłem śruba aby zwiększyc obroty auto znów gaxnie.
Przeciez zwiekszyłem je a nie zmniejszyłem.
Cos jest zepsute ale nie wiem co i prosze o pomoc .
Ostatnio zmieniony pn wrz 10, 2007 11:04 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Najpierw sprawdź w jakim stanie jest poduszka pod gaźnikiem. Czy już przypadkiem nie popękała jeśli tak to wymień. Jeśli nadal bedą problemy z obrotami to poczytaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=19771
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Coś z zaworami usczelniacze
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
a jak sie zachowuje klapka sterujaca dopływem powietrza ? Na nagrzanym silniku powinna byc full otwarta, jesli tak nie jest to tam jest jakis taki element który sie nagrzewa i mechanicznie steruje tą klapka - musisz go wymienic.
polecam opis 2e2 i 2e3:
http://rapidshare.com/files/54884388/2e2.zip.html
polecam opis 2e2 i 2e3:
http://rapidshare.com/files/54884388/2e2.zip.html
TDPower
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Heh mówisz o przepustnicy rozruchowej. JEst full otwarta spoko.
Problem w tym że ja poznałem całą budowe tego gaźnika i wymieniłme wiele części i gasnie bez jakby powodów. Sek tkwi zapenw w jakims szczególe. Tylko pytanie w jakim ???
Problem w tym że ja poznałem całą budowe tego gaźnika i wymieniłme wiele części i gasnie bez jakby powodów. Sek tkwi zapenw w jakims szczególe. Tylko pytanie w jakim ???
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Hem problem po części rozwikłany . Coś się dzieje ze śrubą regulacji wolnych obrotów. Gdy ja wkręcałem nagle wszytsko wróciło do normy. Ale dziwi mnie to ponieważ gaxnik był kilkakrotnie wcześniej przedmuchiwny. WIęc albo jakiś oring albo dysza.
Trudno powiedzieć. Pojeździmy zobaczymy czy usterka nie wróci.
I hope no
Trudno powiedzieć. Pojeździmy zobaczymy czy usterka nie wróci.
I hope no
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 399 gości