Strona 1 z 1

trzesacy sie silnik

: pt wrz 07, 2007 11:00
autor: lukasz19m5
mam problem z silnikiem mianowicie objawy sa takie: po pierwsze trzesie sie silnik, spadł trochę z mocy z rury wydechowej kapie benzyna i słychać "perkotanie" na luzie lekko wachlują obroty Jakie mogą być przyczyny? proszę o pomoc

: pt wrz 07, 2007 15:26
autor: Acid
Może masz stare świece i przewody, stara świeca może dać takie objawy jakie opisujesz, nierówna praca silnika, brak mocy, niespalona mieszanka paliwa trafia do układu wydechowego.

: pt wrz 07, 2007 15:27
autor: pilkozak
-może tankowales chrzczone paliwo na podejrzanej stacji? ktora rownie dobrze mogla być stacja statoil
-sprawdz czy pod korkiem od oleju nie masz "majonezu", plyn chlodniczy/olej nie ubywa
-sprobuj zmienic swiece i przewody wysokiego napiecia
-zresetuj nastawienia komputera odpinajac kleme akumulatora na jakies 45min
-podepnij autko pod VAG-a u jakiegos ogarnietego mechanika

to tyle co mi przychodzi do glowy może jeszcze koledzy maja jakies pomysly
pisz jak doprowadzisz autko do stanu "uzywalnosci"

: pt wrz 07, 2007 16:08
autor: djoki
wlasnie dzisiaj mialem to samo. zmienilem kable i swiece. jest troche lepiej ale dalej auto nie chce dobrze jechac. co jeszcze moge zrobic??

: pt wrz 07, 2007 16:54
autor: gtibodek
lukasz19m5 pisze:mam problem z silnikiem mianowicie objawy sa takie: po pierwsze trzesie sie silnik, spadł trochę z mocy z rury wydechowej kapie benzyna i słychać "perkotanie" na luzie lekko wachlują obroty Jakie mogą być przyczyny? proszę o pomoc
kolego filtr paliwa wymień sobie i powietrza a jak rzuca silnikiem to poduszki są wyrąbane :helm:

: pt wrz 07, 2007 17:04
autor: Acid
Zrób mu reset odłączając klemę minusową od akumulatora najlepiej na całą noc. Następnego dnia podłącz i zobaczysz czy obroty się ustabilizowały.

: pt wrz 07, 2007 18:18
autor: camels
witam
sprawdz jeszcze cewke na tym cylindrze co nie chodzi jezeli wiesz ktory to jest.jesli nie wiesz wyciagaj cewkw jedna po jednej i patrz jak bedzie sie silnik zachowywal.jezeli po wyciagnieciu jakiejs cewki nie bedziesz widzial roznicy to wymien ta cewke.sprobuj od kogos pozyczyc na chwile zeby sprawdzic poniewaz te silniki jeszcze maja taka wade ze wypalaja sie zawory.jazeli to nie cewka to spawdz cisnienie na cylindrach jesli na jakims bedzie roznica wieksza lub rowna 3 bary to znalazles problem.napisz jeszcze kod silnika poniewaz nie wiem czy ten silnik ma pojedyncze cewki czy jedna .
pozdrawiam