Strona 1 z 1

problem z odpaleniem

: czw wrz 06, 2007 19:47
autor: dyzio83
mam problem z porannym odpaleniem. jak go odpalam to od razu lapie ale wskakuje na wyzsze obroty i zaraz gasnie. gdy go prubuje jeszcze raz odpalic to sie nie da, tak jakby go zalewalo (czuc paliwo). po odczekaniu paru minut- odpali ale nie chodzi na wszystki cylindry. dopiero jest poprawa jak sie troche zagrzeje. a i ostatnio kupilem nowe swiece i kable, ale to nie pomoglo???

: czw wrz 06, 2007 20:21
autor: kenji
W moim wypadku pomogła wymiana czujnika temperatury. Tego niebieskiego. Jeśli dobrze pamiętam był on od ssania.

: czw wrz 06, 2007 21:15
autor: Maćkooo
Witam


Opowiadam na pyt 1 : gaźnik
Odp na pyt 2 : gaźnik

MAsz klopot z gaźnikiem prawdopodobnie 1 sza przepustnica od góry sie nie otwiera.
Napisz jaki masz gaźnik
Sa 2 mozliwości 2ee( niedobrze) 2e2(poradzimy sobie) :pub:
:D
aha przyszło mi do głowy ze to moe byc tez sonda lambda odrec i wyczysc ewentuaslny nalot
:D

Re: problem z odpaleniem

: pt wrz 07, 2007 09:40
autor: ppoll27
dyzio83 pisze:mam problem z porannym odpaleniem. jak go odpalam to od razu lapie ale wskakuje na wyzsze obroty i zaraz gasnie. gdy go prubuje jeszcze raz odpalic to sie nie da, tak jakby go zalewalo (czuc paliwo). po odczekaniu paru minut- odpali ale nie chodzi na wszystki cylindry. dopiero jest poprawa jak sie troche zagrzeje. a i ostatnio kupilem nowe swiece i kable, ale to nie pomoglo???
Po pierwsze sprawdź sobie omomierzem czujnik temperatury - ten niebieski na króccu wychodzącym z głowicy, po drugie zobacz jak sie zachowuje silnik krokowy sterujący przysłoną powietrza - tzn zdejmij obudowe filtra powietrza i włącz zapłon (na wyłączonym silniku) - przysłona powinna się przymknąc. Potem kolejno sprawdź sobie podstawe gaźnika czy jest szczelna - najprościej poruszaj nią na boki na zapalonym silniku i zobacz czy jest zmiana w obrotach i dalej przyjrzyj się kopułce i rozdzielaczowi czy nie sa wypalone. Nowe kable i świece ok, ale na wszelki wypadek sprawdź czy kable dobrze siedzą i mają styk.
Wogóle to zapraszam do tematu : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389 :bigok:

: ndz wrz 09, 2007 19:19
autor: dyzio83
wielkie dzieki.
zdecydowalem sie na pokazanie problemu mechanikowi. stwierdzil ze to sonda lambda. wiec musze ja wymienic. tyle ze pojechalem do hurtowni motoryzacyjnej i powiedzieli mi ze orginalna sonda to koszt 250zl, chyba ze kupie uniwersalna za 100zl!
co teraz wybrac bo slyszalem ze uniwersalne to nie jest najlepszy wybor...