problem z odpaleniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 19:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
problem z odpaleniem
mam problem z porannym odpaleniem. jak go odpalam to od razu lapie ale wskakuje na wyzsze obroty i zaraz gasnie. gdy go prubuje jeszcze raz odpalic to sie nie da, tak jakby go zalewalo (czuc paliwo). po odczekaniu paru minut- odpali ale nie chodzi na wszystki cylindry. dopiero jest poprawa jak sie troche zagrzeje. a i ostatnio kupilem nowe swiece i kable, ale to nie pomoglo???
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Opowiadam na pyt 1 : gaźnik
Odp na pyt 2 : gaźnik
MAsz klopot z gaźnikiem prawdopodobnie 1 sza przepustnica od góry sie nie otwiera.
Napisz jaki masz gaźnik
Sa 2 mozliwości 2ee( niedobrze) 2e2(poradzimy sobie)
aha przyszło mi do głowy ze to moe byc tez sonda lambda odrec i wyczysc ewentuaslny nalot
Opowiadam na pyt 1 : gaźnik
Odp na pyt 2 : gaźnik
MAsz klopot z gaźnikiem prawdopodobnie 1 sza przepustnica od góry sie nie otwiera.
Napisz jaki masz gaźnik
Sa 2 mozliwości 2ee( niedobrze) 2e2(poradzimy sobie)
aha przyszło mi do głowy ze to moe byc tez sonda lambda odrec i wyczysc ewentuaslny nalot
Ostatnio zmieniony czw wrz 06, 2007 22:51 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Re: problem z odpaleniem
Po pierwsze sprawdź sobie omomierzem czujnik temperatury - ten niebieski na króccu wychodzącym z głowicy, po drugie zobacz jak sie zachowuje silnik krokowy sterujący przysłoną powietrza - tzn zdejmij obudowe filtra powietrza i włącz zapłon (na wyłączonym silniku) - przysłona powinna się przymknąc. Potem kolejno sprawdź sobie podstawe gaźnika czy jest szczelna - najprościej poruszaj nią na boki na zapalonym silniku i zobacz czy jest zmiana w obrotach i dalej przyjrzyj się kopułce i rozdzielaczowi czy nie sa wypalone. Nowe kable i świece ok, ale na wszelki wypadek sprawdź czy kable dobrze siedzą i mają styk.dyzio83 pisze:mam problem z porannym odpaleniem. jak go odpalam to od razu lapie ale wskakuje na wyzsze obroty i zaraz gasnie. gdy go prubuje jeszcze raz odpalic to sie nie da, tak jakby go zalewalo (czuc paliwo). po odczekaniu paru minut- odpali ale nie chodzi na wszystki cylindry. dopiero jest poprawa jak sie troche zagrzeje. a i ostatnio kupilem nowe swiece i kable, ale to nie pomoglo???
Wogóle to zapraszam do tematu : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389
TDPower
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 19:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
wielkie dzieki.
zdecydowalem sie na pokazanie problemu mechanikowi. stwierdzil ze to sonda lambda. wiec musze ja wymienic. tyle ze pojechalem do hurtowni motoryzacyjnej i powiedzieli mi ze orginalna sonda to koszt 250zl, chyba ze kupie uniwersalna za 100zl!
co teraz wybrac bo slyszalem ze uniwersalne to nie jest najlepszy wybor...
zdecydowalem sie na pokazanie problemu mechanikowi. stwierdzil ze to sonda lambda. wiec musze ja wymienic. tyle ze pojechalem do hurtowni motoryzacyjnej i powiedzieli mi ze orginalna sonda to koszt 250zl, chyba ze kupie uniwersalna za 100zl!
co teraz wybrac bo slyszalem ze uniwersalne to nie jest najlepszy wybor...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 286 gości