Strona 1 z 1

po zerwanym pasku rozrządu w MK IV

: sob kwie 16, 2005 14:44
autor: rodrigaz
Po zerwanym pasku, (blisko planowanej wymiany) zaczął mi palić coraz więcej z tankowania na tankowanie: normalnie palił 8,5, po 1-szym (ok 400 km)-9,5, po 2-gim 10, 5, po 3-cim 12,5. Na czwarte czekam.
Wymiana oprócz paska to kompletny rozrząd, zawory wydechowe(8 szt.), planowanie głowicy, uszczelka pod głowicą, uszczelniacze popychaczy, i to chyba wszystko. O co chodzi?. Czy może żle dotarli gniazda zaworów, albo zawory były lipne (włochy). Czy ktoś może mi coś poradzić. Czy mogę zareklamować naprawę? Nie było to ASO.
Silnik 1.4 16V
:grrr:

: sob kwie 16, 2005 22:56
autor: MAREK 74
masz błędy w sterowniku?

: czw kwie 21, 2005 17:13
autor: rodrigaz
Niestety nie, a może i stety. Już nie wiem co lepsze. Spalanie utrzymuje się na poziomie 12,5. Dodatkowo jakoś dziwnie chodzi. Inacze, głośniej i tj. wyeksploatowany silnik-lekko chrobocze, ale nie zaworowo, jakoś tak jakby miał ze 300 tys. przebiegu lub opóźniony zapłon. :otepienie:

: czw kwie 21, 2005 18:33
autor: pkirylcz
Na pewno miales to juz dziesiatki razy sprawdzane, ale niech ci ponownie sprawdza czy dobrze ustawili rozrzad.
Roznica jednego zabka w jedna czy druga strone powoduje ze auto jest albo mulowate(oszczedne), albo zrywniejsze i pali wiecej.