wąż od obudowy filtra powietrza (?)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

artlir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 10:30
Lokalizacja: szczecin

wąż od obudowy filtra powietrza (?)

Post autor: artlir » wt wrz 04, 2007 18:24

kupiłem niedawno golfa III 1,6 benzyna i nie mam tam tego węża od obudowy filtra powietrza. błądze po forum i nie moge znaleźć info czy ten wąż jest potrzebny. to moje pierwsze autko i nie znam się wogóle na technice samochodowej. gdzieś czytałem że filtr bez tego węża bedzie zasysał powietrze nieogrzane i mogę mieć problem zimą. a zima tuż tuż :) no ale po co ktoś tego węża zdjął, jaki był sens??? zaznaczam jeszcze raz, że to benzyniak ( brak instalacji gazowej). taki wąż chyba dostane tylko na szrotach? szukałem po sklepach internetowych ale widze, że raczej taki wąż razem z obudową w komplecie. z góry dziękuję za pomoc

[ Dodano: 04 Wrz 2007 18:13 ]
dzisiaj byłem w ASO. ten wąż kosztuje 169 zł ! chyba lekka przesada? czy używany ze szrotu bedzie miał dobre właściwości? czy to jest zwykła gumowa rura, czy ma jakieś części w środku? bo inaczej wole sobie sam taki wąż zrobić.... podam zdjęcie, bo może myle pojęcia jakieś Obrazek



Awatar użytkownika
camels
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: sob mar 10, 2007 11:38
Lokalizacja: Ireland

Post autor: camels » wt wrz 04, 2007 21:42

witam
jest to zwykly waz mozesz go kupic w serwisie a jezeli nie chcesz wydawac takich pieniedzy to kupisz go w sklepach motoryzacyjnych taniej maja rozne rozmiary zobacz tez w sklepach z czesciami do ciezarowek.ten przewod jest potrzebny zima przy niskich temperaturach ma to zwiazek raczej z emisja spalin podczas nagrzewania sie silnika w niskich temperatutach bez niego tez bedzie chodzil a tak wogole to nie moge powiekszyc twojego zdjecia i nie widze ale powinien byc tam jeszcze termostat przy wejsciu do filrta.
pozdrawiam


camels

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master