Czy należy podłączyć VAG po przeczyszczeniu przepustnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

darwielg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 15, 2007 12:55
Lokalizacja: śląsk

Czy należy podłączyć VAG po przeczyszczeniu przepustnicy

Post autor: darwielg » pn wrz 03, 2007 14:48

Witam
Wiem że temat ten był poruszany wiele razy ale proszę o odpowiedź odnośnie sytuacji gdzie miałem problemy z obrotami w moim golfie 1,4 16 V a po przeczyszceniu wszystko jest ok. Czy myszę podłączyć VAG? Dzieki za odpowiedź.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn wrz 03, 2007 14:56

wydaje mi się ze adaptacja przepustnicy powinna poddac się samo zdiagnozowaniu po jej podpięciu i zresetowaniu kompa



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn wrz 03, 2007 15:02

Jak założyłeś przepustnicę a silnik chodzi poprawnie to nie musisz adoptować. Jeśli czyszczenie nie pomogło to trzeba wykasować wyczuczone wartości i wporwadzic nastawy podstawowe



darwielg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 15, 2007 12:55
Lokalizacja: śląsk

Post autor: darwielg » pn wrz 03, 2007 15:20

Po przeczyszczeniu pomogło jest ok. a reset kompa zrobić odłączając kleme?



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn wrz 03, 2007 15:47

W twoim przypadku żadnych resetów się nie robi, bo twój sterownik nie traci pamięci po odpięciu aku. Resety można sobie robić w jednopunktach. U ciebie można odpiąć aku w celu samoczynnego nastawienia się przepustnicy ale jeśli założyłeś i jest ok. to nic nie rób



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » pn wrz 03, 2007 22:49

W wielu przypadkach przepustnica sama sie zaadoptuje już po kilka jazdach. Tak właśnie mogło być u Ciebie i w tej sytuacji podłączenie pod vag nie jest konieczne



darwielg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 15, 2007 12:55
Lokalizacja: śląsk

Post autor: darwielg » pt wrz 14, 2007 13:16

Przy zapaleniu zimnego silnika obroty są na 750 a powinny być większe bo przecież ssanie. Czy podłączenie Vag pomoże?



pmangel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pn sie 27, 2007 14:29
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pmangel » sob wrz 15, 2007 00:42

Hmmmm to ja mam odwrotnie na ssaniu mam cos kolo 2000 a normalnie 1200 wymienilem przepustnice zrobilem juz ponad 1000 km i nic. Zrobilem naturalny reset czyli klemu w dol odczekalem godzinke zalozylem odczekalem 30 min w wtedy zaczolem dzialas nadal jest tak samo. Co zrobic trace juz nerwy na to :D i skad wziasc te podstawowe nastawy nie wybierajac sie do aso



stiw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt paź 25, 2005 10:02
Lokalizacja: śląsk

czyszczenie przepustnicy

Post autor: stiw » ndz wrz 16, 2007 12:14

Witam. Ja miałem podobny problem po czyszczeniu przepustnicy,otóż po czyszczeniu obroty były rzędu 1800-2000.kilkukrotna adaptacja przepustnicy VAG-iem nic nie pomogła,a przyczyna była prozaiczna.Ten krótki cienki wężyk który wychodzi z rury łączącej przepływomierz z przepustnicą a łączy się chyba z kolektorem (dokładnie nie pamiętam)wystarczy ściągnąć opaską (w oryginale nie ma) i po problemie.U mnie tak było.Spróbuj zdjąć ten wężyk z krućca na rurze i zatkać kruciec palcem czy obroty spadną.Pozdr. :okej:



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz wrz 16, 2007 14:19

Wielokrotnie pisałem na forum iż reset kompa w MK IV możliwy jest tylko i wyłącznie poprzez VAG, zdjęcie klem nic nie da tak jak nawet pisał Jacenty85
Ostatnio zmieniony ndz wrz 16, 2007 14:20 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.



pmangel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pn sie 27, 2007 14:29
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pmangel » śr wrz 19, 2007 16:08

Dzisiaj dowiedzialem sie od kumpla pracujacego jako elektryk w ASO VW ze po kazdej wymianie czyszczeniu przepustnicy nalezy podlaczyc autko pod VAGA i na odpalonym silniku sprawdzic nastawy przepustnicy i jesli sie roznia to wgrac fabryczne na nowo. Jutro wlasnie jade na taka operacje naszczescie za free wiec powiem wam czy to cos dalo.



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr wrz 19, 2007 23:37

Jak miałeś mocno zabrudzoną przepustnicę i ECU "nauczyło" się złych wartości to trzeba się podłączać. Jak szybko wykryłeś zabrudzenie i wyczyściłeś nie musisz nic robić jeśli auto pracuje jak należy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 447 gości