Kopci dymem z tłumika?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wolff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn sty 29, 2007 16:38
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Kopci dymem z tłumika?

Post autor: wolff » ndz wrz 02, 2007 16:22

Witam wszystkich.
Wymieniłem przeplywke po podlaczeniu sie vagiem i stwierdzeniu ,ze jest uszkodzona.Samochod super chodził tylko podczas mocnego dodania gazu potrafił szarpnac 2-3 razy i szedł pieknie.KOledzy poradzili mi zebym zrobił adaptacje przepustnicy Po adaptacji przepustnicy szarpanie ustało ale gdy po 3 dniach go odpalilem i pakowalem rzeczy do bagaznika poczułem zapach jak by zgniłe jajka i z tłumika wydobywał sie czarny dym .Po dodaniu gazu kopcił dosyc mocno.Postanowiłem go rozgrzac dymek ustał do min.ilosci,przestało smierdziec,ale jest zauwazalny gołym okiem.Nawet gdy był rozgrzany na asfalcie po dodaniu gazu zostaje taka wilgotne miejsce.Czy ja moze cos pokrecilem z ta adaptacja przepustnicy,jesli tak to czy ktos moze mi podac jak to zrobic prawidłowo.I jeszcze jedno tak mi sie zdaje ,ze teraz duzo pali według wskaznika paliwa.(mk4 ,silnik AQY 2.0 benzynka) W programie Vag-com pokazuje mi podczas łaczenia KWP-1281.PROSZE O PORADY.


wolff

Awatar użytkownika
tomi_l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 22, 2007 13:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: tomi_l » pn wrz 03, 2007 16:17

moze cos z katalizatorem - sonda itp - jezeli zasmierdzialo zgnilymi jajami i wiecej pali - nierowno pracuje - moze to byc to ... ale to tylko przypuszczenie

pzdr
Ostatnio zmieniony pn wrz 03, 2007 16:18 przez tomi_l, łącznie zmieniany 1 raz.


nabyć pojazd i zgłębić tajniki jego usterek :)

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pn wrz 03, 2007 17:59

Jeśli miałeś uszkodzony przepływomierz to dobrze że go wymieniłeś, bo to częsta przyczyna kłopotów w MkIV. Tylko nie rozumiem co ma adaptacja przepustnicy do przepływomierza??? No chyba ze czyściłeś przepustnicę i robiłes jej adaptację. Musisz jednak pamiętać że nie zawsze adaptacja pomaga. Bardzo czesto trzeba przejechać odpowiednią ilość kilometrów aby przepustnica sama się dostosowała do stylu twojej jazdy. Niektórym wystarczy 100 km a niektórym 3000 km. Jesli chodzi o dym wydobywający się z tłumika to musisz napisać coś więcej jakiego koloru jest dym i czy czuć go np. benzyną lub tylko zwykłymi spalinami.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn wrz 03, 2007 19:35

Jesli masz protokół KWP-1281 to do adaptacji musisz używać kanału 060.
Ostatnio zmieniony pn wrz 03, 2007 19:35 przez Jacenty85, łącznie zmieniany 1 raz.



wolff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn sty 29, 2007 16:38
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: wolff » pn wrz 03, 2007 20:41

Jacenty85 pisze:Jesli masz protokół KWP-1281 to do adaptacji musisz używać kanału 060.
.Podczas adaptacji wpisywałem 098 i tu jest cała wina.Serdeczne dzieki.


wolff

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 312 gości