Strona 1 z 1

NZ szarpie przy przyspieszaniu

: ndz wrz 02, 2007 11:18
autor: damianosxl
Witam! Odkryłem w mojim golfie taką rzecz jak regulator ciśnienia paliwa. Mam pytanie czy padnięty regulator ciśnienia paliwa moze być przyczyną szarpania przy przyspieszaniu czy może cos innego? Mechanik stwierdzil ze jest za male cisnienie paliwa i kazal wyminic pompe.Pompe paliwa wyminilem,wtryski tez są Ok ale i tak szarpie tak jak by nie dochodzilo paliwo. Czy można go jakoś podkręcić zeby zwiekszyć ciśnienie?

: pn wrz 03, 2007 07:05
autor: GENE
damianosxl odpal silnik i zdejmij z regulatora ciśnienia przewód podciśnieniowy. Jeśli regulator ciśnienia paliwa masz uszkodzony (przerwana memebrana) to ci rzuci paliwem przez wyjście na podciśnienie.
A czy przy wymianie pompki paliwa wymieniłeś filtr paliwa? Jaką pompkę paliwa zamontowałeś? Nową czy używaną? Może być zasyfiony jeszcze smok zasysający paliwo w zbiorniku, wtedy i pompka nie napompuje jak za mało będzie zasysać.

: pn wrz 03, 2007 20:12
autor: damianosxl
GENE pisze:damianosxl odpal silnik i zdejmij z regulatora ciśnienia przewód podciśnieniowy. Jeśli regulator ciśnienia paliwa masz uszkodzony (przerwana memebrana) to ci rzuci paliwem przez wyjście na podciśnienie.
A czy przy wymianie pompki paliwa wymieniłeś filtr paliwa? Jaką pompkę paliwa zamontowałeś? Nową czy używaną? Może być zasyfiony jeszcze smok zasysający paliwo w zbiorniku, wtedy i pompka nie napompuje jak za mało będzie zasysać.
Dzięki. Sprawdzilem regulator i jest chyba dobry nie wyrzuca paliwa ale cos syczy z niego jakies powietrze jak jest normlanie wszytko podłaczone. Pompa paliwa jest nowa(zamiennik o tym samym numerze na gwarancji) smok tez jest nowy i filtr tez wyminilem na Bosch nowy. Pompuje dobrze wszytko.Przyczyna bedzie gdzieś przy silniku,regulator,wtryski.... Mam pytanie czy przy wielopunktowym wtrysku reguluje sie tez mieszanke bo moze to tez byc przyczyną. Zapłon mam wyregulowany do lampy stroboskopowej.

: pn wrz 03, 2007 20:28
autor: Paweł Marek
damianosxl pisze: czy przy wielopunktowym wtrysku reguluje sie tez mieszanke
akurat w tym tak, zostaje ci jeszcze przepływomierz do sprawdzenia, szczelność calości bo ten ten syk mi się nie podoba, dalbyś jeszcze sprawdzoić jakiemuś mechanikowi ciśnienie paliwa na wtryskiwczach zanim dalej będziesz się martwił.