Strona 1 z 1

Problem ze sprzegłem slizga nie slizga...?

: sob wrz 01, 2007 17:04
autor: MaciejW
Otóz Panowie proste pytanko czy linka z samoregiulatorem moze miec wplyw na to ze slizga np. uszkodzony samoregulator lub cos....czy to jednak sprzegło,otóz nadziwniejsze jest to ze jak jade w korku czesto uzywam sprzego to nic nie slizga a czasem na trasie zaczyna nie rozumiem co sie dzieje czy sprzeglo sie konczy czy jak ?

: sob wrz 01, 2007 17:12
autor: Matador
MaciejW pisze:Otóz Panowie proste pytanko czy linka z samoregiulatorem moze miec wplyw na to ze slizga
może , spotkałem się z takim przypadkiem ,że pomogło energicznie pomajtanie linką na wszystkie strony.. (nic nie kosztuje - możesz spróbować ;) )

: sob wrz 01, 2007 17:18
autor: PatrykPucek
uszkodził się ten element który jest odpowiedzialny za samonaciąganie się linki sprzegła. Ja miałem to samo. Gdy wciskałem sprzegło było tylko słychać taki dziwny zgrzyt. Wymontuj linke i zrób to co proponuje poprzednik :jezor: powinno pomóc, mi pomogło :okej:

: sob wrz 01, 2007 17:33
autor: MaciejW
Matador pisze:
MaciejW pisze:Otóz Panowie proste pytanko czy linka z samoregiulatorem moze miec wplyw na to ze slizga
może , spotkałem się z takim przypadkiem ,że pomogło energicznie pomajtanie linką na wszystkie strony.. (nic nie kosztuje - możesz spróbować ;) )
ok spróbuje,a ja nie pomoze to co robic ?

: sob wrz 01, 2007 17:37
autor: PatrykPucek
moze. sprzeglo z czasem sie wyciera a linka jest po to by te uszkodzenia skorygować, jesli nie dziala to nie skoryguje i sprzeglo sie slizga
:D

: sob wrz 01, 2007 18:07
autor: Paweł Marek
Ale jednak raczej będzie to zdarta tarcza sprzęgła, zwłaszcza w GTI:)

: sob wrz 01, 2007 19:08
autor: MaciejW
Paweł Marek pisze:Ale jednak raczej będzie to zdarta tarcza sprzęgła, zwłaszcza w GTI:)
czemu tak myslisz ? czemu np.jak jade w korku to nic sie nie dzieje?

: sob wrz 01, 2007 20:36
autor: gopiter
Jadac w ruchu miejskim raczej nie korzystasz z pelnej mocy silnika w zwiazku z czym caly uklad przeniesienia napedu nie jest poddawany takim obciazeniom jak np. kiedy jadziesz w trasie i chcesz gwaltownie przyspieszyc (np. przy wyprzedzaniu).Wtedy uklad przeniesienia napedu jest poddawany duzemu obiciazeniu przez co sprzeglo jesli jest zuzyte nie jest w stanie przeniesc tej mocy i sie slizga...

: sob wrz 01, 2007 20:39
autor: MaciejW
gopiter pisze:Jadac w ruchu miejskim raczej nie korzystasz z pelnej mocy silnika w zwiazku z czym caly uklad przeniesienia napedu nie jest poddawany takim obciazeniom jak np. kiedy jadziesz w trasie i chcesz gwaltownie przyspieszyc (np. przy wyprzedzaniu).Wtedy uklad przeniesienia napedu jest poddawany duzemu obiciazeniu przez co sprzeglo jesli jest zuzyte nie jest w stanie przeniesc tej mocy i sie slizga...
oj to niedobrze czeka mnie wymian pewnie wkrótce maskara :(