Prosba o identyfikacje części i opinię

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kenji
Mały gagatek
Mały gagatek

Prosba o identyfikacje części i opinię

Post autor: kenji » wt sie 28, 2007 21:31

Mam do Was prośbę. Na poniższym zdjęciu przed puszką powinien być zaworek zwrotny do paliwa. Niestety kiedyś zdjął mi go mechanik i nie założył nowego, tłumacząc że jest nie potrzebny. Nie sądzę, żeby niemiec-konstruktor zaprojektował coś, co nie pełni żadnej roli w mechaniźmie. Czy mógłby ktoś podać mi numer tej części?. I jak się da to wyjaśnić do czego może służyć ten zaworek.

Obrazek

Mam też pytanie czy takie połączenie jest prawidłowe. Po środku grubego przewodu, który z wiązki wychodzi na klapę zaworów (chyba masa, bo przewód jest przykręcony do blachy), jest ściągnięta izolacja i do niej jest wpięty przewód. Przewód ten idzie - jeśli dobrze kojarzę - (sorka, ale nie jestem mechanikiem) do sondy lambda (znajdującej się z tyłu silnika w kolektorze wydechowym.

Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.

Post autor: Paweł Marek » wt sie 28, 2007 22:15

3A0 201 542
Etka pokazuje że mógł być ale nie musial i nie wiem za bardzo po co jest potrzebny na wężu do zbiornika powrotnym niby ma być.

a podłączenie takie sondy nie wiem po co, to tak jakby jej wcale nie było. Chyba że jest to ekran kabla sondy to wtedy ok, ma być do masy.

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)

Post autor: Maćkooo » wt sie 28, 2007 22:19

Witam :grin:
Co do rozdzielaca paliwa to u mnie np nie ma zadnego zawrka awrotnego .Jest tylko wąż wejściwoy i zwrotny do baku. A moze o czymś nie wiem :D . Myśle jednak że żaden zawó nie jest tam potrzebny. Jakbys miał fotkę to bede wdzieczny .