Strona 1 z 1
Samoczynnie zwiększają się obroty do 2000 obr/min silnik RP
: pn sie 27, 2007 22:34
autor: zmijek
Witam, mam następujący problem, mój silnik często dziwnie sie zachowuje, zwiekszaja sie obroty do ok 2000 np gdy stoje na swiatlach lub w korku, (dosc dziwne zachowanie na biegu jałowym), dzieje sie tak przewaznie gdy silnik jest juz dosc rozgrzany. na zimnym rowno 900-1000, moj golf to 1.8 i monowtrysk silnik RP 1989r. przewody swiece nowe, nowa kopulka i palec w aparacie, wymienione przewody podcisnieniowe, silniczek krokowy tez wymieniony (używany), wczesniej miałem podobny problem z tym że obroty falowały od 1000 w dół nawet do 500 obr czasami nawet zgasł, znajomy przyspieszyl mi nieco zaplon aby podkrecic obroty i troche bylo lepiej, jezdzilem tak ok pol roku a teraz te wysokie obr. prosze o pomoc.
: pn sie 27, 2007 22:56
autor: majekMK2
witam ja tez mam RP-ka i tez sie tak samo zachowuje ale nawet do 4tys.mi trzymaja obroty i muwili mi ze silnik krokowy do wymiany i musze zakupic ale nowy i do czyszczenia przepustnice i tez dopiro sie to dzieje jak sie mocno nagrzeje
[ Dodano: 27 Sie 2007 23:15 ]
wysylam ci linka moze cos pomoze
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115698
Re: Samoczynnie zwiększają się obroty do 2000 obr/min silnik
: wt sie 28, 2007 00:30
autor: rtk
zmijek pisze:Witam, mam następujący problem, mój silnik często dziwnie sie zachowuje, zwiekszaja sie obroty do ok 2000 np gdy stoje na swiatlach lub w korku, (dosc dziwne zachowanie na biegu jałowym), dzieje sie tak przewaznie gdy silnik jest juz dosc rozgrzany. na zimnym rowno 900-1000, moj golf to 1.8 i monowtrysk silnik RP 1989r. przewody swiece nowe, nowa kopulka i palec w aparacie, wymienione przewody podcisnieniowe, silniczek krokowy tez wymieniony (używany), wczesniej miałem podobny problem z tym że obroty falowały od 1000 w dół nawet do 500 obr czasami nawet zgasł, znajomy przyspieszyl mi nieco zaplon aby podkrecic obroty i troche bylo lepiej, jezdzilem tak ok pol roku a teraz te wysokie obr. prosze o pomoc.
Sprawdz czy linka gazu na luz bo nie moze byc napieta. A powodem usterki moze byc nieszczelnosc podstawy wtrysku
: wt sie 28, 2007 15:09
autor: majekMK2
rtk:sorki ze tak wcinam ale mam pytanko bo u mnie wyglada tak jakby byla napieta???i czy jak wyslal bym zdjecie czy to cos da
: wt sie 28, 2007 18:47
autor: rtk
majekMK2 pisze:rtk:sorki ze tak wcinam ale mam pytanko bo u mnie wyglada tak jakby byla napieta???i czy jak wyslal bym zdjecie czy to cos da
Z tego co wiem linka ma miec luz przy przepustnicy. Jak ja nocisniesz to niech chociaz 0,5cm sie ugnie. Jak juz ja zluzujesz wtedy zrob adaptacje przepustnicy
: wt sie 28, 2007 20:05
autor: zmijek
podstawe pod wtryskiem mam wymieniona nowa gumowa, ale sprawdze luz na lince, i napisze czy jest ok czy nie
: wt sie 28, 2007 20:06
autor: majekMK2
sprawdzalem i nie jest napieta wiec linka ok.a co to jest ta adaptacja przepustnicy???
: wt sie 28, 2007 20:28
autor: rtk
majekMK2 pisze:sprawdzalem i nie jest napieta wiec linka ok.a co to jest ta adaptacja przepustnicy???
Znalezione przy pomocy opcji Szukaj
: wt sie 28, 2007 21:08
autor: zaba84
luknij tutaj..miaem podobny problem tylko ze inny silnik...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119092
: wt sie 28, 2007 21:27
autor: majekMK2
dzieki wam bardzo to jutro popatrze tak jak tam bylo napisane tylko jednego sie boje zeby wtrysku nie rozwalic przy odkreceniu tego
: wt sie 28, 2007 22:21
autor: rtk
majekMK2 pisze:dzieki wam bardzo to jutro popatrze tak jak tam bylo napisane tylko jednego sie boje zeby wtrysku nie rozwalic przy odkreceniu tego
Jak nie rozkrecisz niczego wiecej poza tym co trzeba to nic sie nie stanie