
odkręcasz koło pasowe wału, zdejmujsz dolną osłonę paska rozrządu ( żeby ją wyjąć czasem trzba poluzować i odchylić tak jakbyś naciągał jej pasek pompę wspomagania), zakręcasz koło pasowe na powrót jedną śróbą. Ustawiasz na znaki:
A: znak na kole wałka rozrządu ma sie pokrywać ze znakiem na pokrywie rozrządu.
C: Na dole znak na kole pasowym ma się pokrywać ze znakiem na kole wałka pośredniego.
Przy tym tłok cylindra pierwszego (od strony rozrządu) ma być u samej góry (patykiem przez dziurę po świecy sprawdzisz). Potem napinasz pasek napinaczem, ma się dać palcami skręcić o 90 stopni na odcinku między kołami wałków rozrządu i pośredniego.
Wykonujesz ostatnią kontrolę: obracasz silnik 2 x za śróbę na wale albo popychając auto na biegu i sprawdzasz jeszcze raz ustawienie znaków.
Jak jest ok zdejmujesz ponownie koło pasowe wału, zakładasz osłnę dolną paska, i zakręcasz koło pasowe tym razem na fest ostatecznie wszystkimi 4 śróbami.
Montujesz górną osłonę paska, finito.