Problem z odpalaniem ALH

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szomar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 10:22
Lokalizacja: JęDRZEJóW

Problem z odpalaniem ALH

Post autor: szomar » ndz sie 26, 2007 10:45

Na wstępie przepraszam za założenie odrębnego tematu, ale nie znalazłem podobnego który dotyczył by GOLFA MK4 - dodach że jestem kompletnym laikiem w tym temacie.
Moje auto to GOLF MK4 1,9 TDI z 1999 roku - silnik ALH
Mój problem dotyczy kłopotów z odpalaniem przy rozgrzanym silniku.
Przeczytałem forum od dechy do dechy - fakt pojawia sie wiele sugestii ale na dobra sprawę to sam nie wiem juz co mam z tym robić. Wypowiadają się użytkownicy że ALH ma kiepawe oprogramowanie - czy to może byc przyczyna...?
Auto ma wymieniony rozrząd, świece, nie wymieniałem jeszcze filtra paliwa, nie był również podłączany do VAG-a (ale w mojej okolicy niestety jest tylko jeden kolo, który jak byłem u niego chcial rozbierać silniki - po co - nie wiem !!!!). Dodam że po odpaleniu auto chodzi bez problemu - pieknie przyspiesza, nie ma dużego spalania - jedyny problem jest tylko z turbiną bo na V biegu przy około 3100 - 3300 wyłacza się - ale to z kolei jak czytałem na forum prawdopodobnie problem z przepływomierzem powietrza. I mam jeszcze pytanie - czy zna ktoś w okolicach Kielc dobrego fachowca z Vag-iem ???
Pozdrawiam wszystkich
Ostatnio zmieniony pn sie 27, 2007 10:31 przez szomar, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » ndz sie 26, 2007 11:49

podloncz do vaga szkoda czasu tak grzebac, po to to jest by nam pomoglo..



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz sie 26, 2007 11:57