Cos trzeszczy podczas skrecania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Cos trzeszczy podczas skrecania

Post autor: czester » sob sie 25, 2007 21:09

Witam Panów !! od dłuższego czasu podczas skręcania na postoju coś trzeszczy jakby guma o gume tarła dziś wymieniłem amory z przodu i łozyska górne amorków odpalam i to samo :grrr: więc zaczołem szukać gdzie indziej znajomy kręcił kierownicą a ja słuchałem okazało się że to tarcie dochodzi z maglownicy złapałem drążek a kolega kręcił i było czuć po drążku że nie idzie płynnie tylko tak skokami i wtedy właśnie trzeszczy ta guma w maglownicy pany co to może być ????? do maglownicy nigdy nie zaglądałem według mnie wystarczy troche oleju ale gdzie go zalać ????
Ostatnio zmieniony pn sie 27, 2007 10:39 przez czester, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761

Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » ndz sie 26, 2007 00:47

Obstawiam końcówki drążka kierowniczego. Miałem to samo. Po wymianie jak ręką odjął.
Tylko że po wymianie trzeba zbieżność ustawić.

Pozdrawiam
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » ndz sie 26, 2007 00:55

sprawdź luz za końcókwach i na całych drążkaż czy lekko sie ruszają czy ciężko, jak lekko to masz do wymiany


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » śr sie 29, 2007 09:33

tak to były końcówki wstrzyknołem olej do nich i jak ręką odjął :)) punkciki dodane -dzieki


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761

tom_boy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lut 21, 2005 19:19
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: tom_boy » śr sie 29, 2007 11:21

Przepraszam ze sie wtracam....

Ale moim zdaniem takie rzeczy to sie powinno wymieniac a nie "rasowac" olejem - wkoncu chodzi tu o bezpieczenstwo na drodze swoje i innych...

Proponował bym jednak wymienic - koszt drążków doslownie groszowy a bezpieczenstwo bezcenne

Że o komforcie jazdy juz nie wspomne :bajer:
Ostatnio zmieniony śr sie 29, 2007 11:22 przez tom_boy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » śr sie 29, 2007 16:06

Zdecydowanie wymień je. One nie skrzypiały z powodu braku oleju :-).
Koszt (jak przedmówca stwierdził) niewielki, a ryzyko jest. Bezpieczeństwo jest najważniejsze.

P.S. Jeśli się zdecydujesz na wymianę to trzeba przebadać potem zbieżność !!

Pozdrawiam
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » czw sie 30, 2007 07:12

to jest oczywiste że je wymienie mój zabieg miał na celu tylko zlokalizowanie to tak irytująco skrzypi. a zbieżność i tak musze ustawić bo po sobotniej wymianie amorów z przodu i łożysk górnych amortyzatora, opony piszczą nawet jak wchodze w zakręt 50 km/h a tak nie było


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 457 gości