Paweł Marek pisze:ek rozrządu co 60 tys. świece jakieć 30. Reszta zależnie od posiadanej kasy, stanu zabrudzenia i stopnia zużycia.
Nie bardzo rozumiem: zrobiłeś na komplecie i świec i na jednym pasku 120 tys????
Ja na jednych świecach zrobiłem 100 tys ale żeby pasek tak zaniedbać?
heh panowie male sprostowanie dalem za duzo o jedno zero po calosci
- pasek rozrzadu z napinaczem /przejechane mam 12 000tys
- świece NGK /przejechane 12 000 tys
- pasek alternatora /przejechane 1000 tys
- pasek wspomagania /przejechane 11 000 tys
- filtr kabinowy /przejechane 10 000 tys
- kopółka palec /przejechane 11 000 tys
heh

tak powinno byc z rozmachu bym zajezdzil swoj silnik a tak zle ze mna nie jest

ale ma sie rozumiec ze na pasku od wspomagania i od alternatora mozna wiecej pojezdzic naiz te 12 tys ?
i mam jeszcze jedno pytanie kierownica u mnie troche ciezej kreci mimo wspomagania pompa nie piszczy tylkp rzy dobijaniu od konca do konca nic nie cieknie plyn czysty a jak sprawdzam pasek troche sie ugina znaczy jak mocniej wcisne to z 1cm a wyczytalem ze ma sie ugaic jakies 0.5mm czyli to prawie ma byc twardy? bo nie wiem czy ten troszke wiekszy luzik moze byc przyczyna ze kierownica sie ciezej kreci ??