Strona 1 z 2
wolne obroty
: pt sie 24, 2007 20:52
autor: kudemac
zginely mi gdzies wolne obroty po zapaleniu odrazu gasnie chyba ze trzymam noge na gazie proszeo pomoc gdzie to wyregulowac podkrecic dzieki za pomoc
: pt sie 24, 2007 21:01
autor: Gangst3R
: pt sie 24, 2007 21:03
autor: Paweł Marek
Po rozgrzaniu też? Ciężko powiedzieć, masz awaryjny gaźnik i z 10 przyczyn może być.
[ Dodano: Pią Sie 24, 2007 9:04 pm ]
Jedna uwaga, jeśli stało sie to nagle to nie jest to kwetsia regulacji tylko usterka.
: pt sie 24, 2007 21:11
autor: kudemac
co do niebieskiego czujnika to ja go nie mam mam za to siwy a zeby bylo jeszcze smieszniej to wtyczka z takimi samymi kolorami kabli lata luzno przy gazniku .co do tej awari mi sie stalo po wyjeciu gaznika to sie dzieje obojetnie czy cieply czy zimny silnik
: pt sie 24, 2007 21:21
autor: agrala
Jezeli masz gaznik to nie masz niebieskiego czujnika. Niebieski czujnik jest w silnikach ktore maja kompa, komp zbiera z niego info czy silnik jest zimny czy cieply i wtryskuje odpowiednia dawke paliwa odpowiednio na zimnym i na cieplym silniku
: pt sie 24, 2007 21:23
autor: kudemac
wlasnie mam siwy
: pt sie 24, 2007 21:32
autor: Paweł Marek
Podaj więcej danych, przde wszystkim czy usterka jest przy każdej temperaturze silnika czy tylkona zimnym.
: pt sie 24, 2007 21:37
autor: kudemac
usterka wystepuje caly czas na zimnym jak i na cieplym silniku
: pt sie 24, 2007 21:51
autor: Paweł Marek
To w tym gaźniku się najpierw dokladnie ogląda wszystkie wężyki podciśnieniowe, czy któryś nie pękł albo nie spadł, zwłaszcza z tyłu gaźnika. Potem bierze się dezodorant i pryska po podstawie, wzrost obrotów oznacza dziurę w dolocie. Sciąga się filtr i zapala patrząc czy benzyna nie przelewa się górą. Patrzy się czy na rozgrzanym silniku czy trzpień siłownika 3-położeniowego dotyka do śróbki połączonej z przepustnicą. Zerknij jeszcz tu, cobyś się obył z nazewnictwem elementów.
http://scirocco.hbd.pl/Pierburg2e2.pdf ("zapisz jako" jak się nie otworzy po kliknmięciu na link)
: pt sie 24, 2007 22:41
autor: Gangst3R
agrala pisze:
Jezeli masz gaznik to nie masz niebieskiego czujnika. Niebieski czujnik jest w silnikach ktore maja kompa, komp zbiera z niego info czy silnik jest zimny czy cieply i wtryskuje odpowiednia dawke paliwa odpowiednio na zimnym i na cieplym silniku
To jesteś niedoinformowany. A co z gaźnikiem 2EE?
: pt sie 24, 2007 23:28
autor: Paweł Marek
Piszmy konkrety zgodnie z pytaniem autora. Autor tematu niech dopisze w temacie to co ma w profilu, czyli silnik GU. Wtedy każdy kto coś chce poradzić będzie wiedział że chodzi o gaźnik Pierburg 2e2
: sob sie 25, 2007 09:09
autor: kudemac
a moze ktos ma zeby podeslac podlaczenia wszystkich wezykow a co nazewnictwa poszczegulnych czesci to ten plik nieda sie otworzyc ale by sie bardzo przydal
: sob sie 25, 2007 09:59
autor: Paweł Marek
http://www.ruddies.business.t-online.de ... sweise.htm
a plik jest z rozszerzeniem pdf. Napisałem ci. Zapisz go na pulpicie i otwieraj acrobat readerem albo foxit readerem. A w operze musisz skojarzyć w ustawieniach pliki pdf z którymś z tych progamów, żeby się otwierały po kliknięciu.
: sob sie 25, 2007 12:54
autor: kudemac
cos mu sie znuw poprzestawialo w taki sposob ze czym cieplejszy silnik to obroty spadaja i dochodzi do tego ze gasnie calkiem