Post
autor: wojteks » czw kwie 14, 2005 20:13
może padł czujnik, jak masz 4-ro stykowy to tzreba rezystancję (OHMY) pomierzyć, może odpięła sie masa i czujnik nie zwiera zegara do masy (można zewrzeć do masy styk który idzie do zegara i powinien zegar pójść na max temp, najlepiej z pomocą 2 osoby). Najpierw upewnij się, że to nie czyjnik i jego połączenie a potem można próbować szukac w zegarach (wymontować, zasilić z zewnątrz, podłączyć potencjometr (opornik 50 Ohm) do styku odpowiedzialnego za temperaturę i zobaczyć czy wskaźnik sie ruszy, jak nie to styk zewrzeć do masy, jak dalej nic to grzebanie w zegarach pozostaje (ale grzebane zegary=cofany licznik).
Innym rozwiązaniem (jeśli nie bardzo wiesz jak wykorzystać moją radę) jest elektryk samochodowy, za diagnozę czujnika wiele nie zapłacisz (może nawet gratis, czujnik kosztuje ok 25pln), używane zegary do MK3 kosztują koło 150pln