Kapiący olej z włacznika świateł cofania (skrzynia 4bieg)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maro191
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob gru 18, 2004 17:25
Lokalizacja: Między Skawiną a Kalwarią Z.

Kapiący olej z włacznika świateł cofania (skrzynia 4bieg)

Post autor: maro191 » czw sie 23, 2007 10:00

W ciagu ostatnich bodajze 3-4 m-cy wymienilem wylacznik swiatel cofania juz 2x, przy czym 2 zalozylem moze z 3 tygodnie temu. I patrze w srode a tu znowu plama na asfalcie i tak sobie mysle ze nie mozliwe ze trafilem na kiepska serie wylacznikow i ze wszystkich sie leje, przecieka miedzy obudowa a plastikiem z ktorego wychodza wtyki do podpiecia kabli.
Co myslicie ? cisnienie? tam chyba cisnienia nie ma, zatkane odpowietrzenie skrzyni ?.

dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » czw sie 23, 2007 10:45

u Ciebie ten włącznik jest na górze skrzyni czy na dole ?

Taki włącznik musi posiadac taka metalowy oring, jakby uszczelka (tak jak swiece ) Twoje to miały ?



maro191
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob gru 18, 2004 17:25
Lokalizacja: Między Skawiną a Kalwarią Z.

Post autor: maro191 » czw sie 23, 2007 10:59

wlacznik jest od spodu skrzyni i tu jest problem, a co do extra uszczelki to nie bylo, zreszta nie leje sie z pod tylko z ewidentnie wyplywa olej miedzy obudowa a plastikiem



Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » pt sie 24, 2007 09:08

Skoro wycieka ci ze środka czujnika olej, to będziesz misiał czujnik wymienić. Jeśli przecieka ci między obudową metalową a plastikowym gniazdem 2 pinowym to da się to naprawić, ale jeśli wycieka ci bezpośrednio z gniazda wtykowego to masz uszkodzoną wewnątrz czujnika membranę gumową oddzielającą element mechaniczny czujnika od elektrtycznego, czyli styków. Może być jeszcze pęknięta plastikowa obudowa gniazda wtykowego.
Tu masz fotki czyjnika:

Obrazek

Obrazek


VWpower Golf

maro191
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob gru 18, 2004 17:25
Lokalizacja: Między Skawiną a Kalwarią Z.

Post autor: maro191 » pt sie 24, 2007 09:17

ja mam akurat model o wiekszej srednicy gwintu, tylko zastanawiam sie czy to mozliwe zeby te czujniki byly tak ferelne, bo juz 2 wymienilem



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 24, 2007 17:26

maro191 pisze:ferelne
porównaj długość tego co kupisz z oryginałem jeśli go jeszcze nie wyrzuciłeś. Będzie ciut za długi i go "wysadzasz" wrzucając wsteczny.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

maro191
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob gru 18, 2004 17:25
Lokalizacja: Między Skawiną a Kalwarią Z.

Post autor: maro191 » sob sie 25, 2007 02:33

tutaj jest problem bo zmienialem u mechanika i tam stary zostal, to co proponujesz ? podkladke podlozyc?



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob sie 25, 2007 06:02

maro191 pisze: podkladke podlozyc?
to jest dobry pomysł ale ... musisz znać długość tego starego by wiedzieć jaką grubą podkładkę zastosować, warto jeszcze raz spróbować wymienić ale tym razem zmień producenta włącznika


:-k ...

maro191
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob gru 18, 2004 17:25
Lokalizacja: Między Skawiną a Kalwarią Z.

Post autor: maro191 » sob sie 25, 2007 06:07

Wczoraj wymienilem na PDE bodajze, poczekam co sie bedzie dzialo, dzieki za porade.
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 277 gości