Strona 1 z 1
Problem z hamulcami tarczowymi tył
: śr sie 22, 2007 17:15
autor: ThomasGTI16V
: śr sie 22, 2007 17:22
autor: Kulon
nie pamiętam dokładnie jak to było w moim byłym GTI ale chyba z tyłu tłoczki się wkręca jak śrube, spróbuj w jedną lub w drugą stronę - tak mi się wydaje ale to było pare lat temu
pozdrawiam
: śr sie 22, 2007 17:26
autor: ThomasGTI16V
e no co ty napewno się ich nie wkręca jak one by pracowały wtedy tłoczek musi chodzić swobodnie czekam i dalej nie wiem co robic:(
: śr sie 22, 2007 17:39
autor: Kulon
ThomasGTI16V pisze:napewno się ich nie wkręca
napewno w jakimś wkręcam sam osobiście na 100% (może to był civic albo GTI, też miałem 16V mam jeszcze po nim alufki fabryke 15") ale warto sprawdzić
: śr sie 22, 2007 17:44
autor: ThomasGTI16V
hmm no wg mnie dziwne wciskanie tłoczka za pomoca wkręcania??? hmm zobaczymy niech inni się wypowia:]
: śr sie 22, 2007 18:00
autor: SaSIaT
To jest bardzo możliwe że trzeba go wkręcać i jednocześnie wciskać, sprawdz czy na tłoczku masz takie wcięcia, jeśli tak to wiesz już jak to zrobić
: śr sie 22, 2007 19:56
autor: ThomasGTI16V
: śr sie 22, 2007 20:02
autor: manieczek111
no stary, tylni tloczek sie wkreca i jednoczesnie sie naciska. Nacisk musi byc przylozony tylko i wylacznie w momencie krecenia tloczkiem. NIe chce straszyc ale nie zdziw sie jak po tej nie udanej probie schowania tloczka bedzie szwankowal ci hamulec reczny
: śr sie 22, 2007 20:07
autor: Kulon
ThomasGTI16V pisze:e no co ty napewno się ich nie wkręca
chyba potwierdza sie to co napisałem wcześniej - a jednak to było GTI
: śr sie 22, 2007 20:59
autor: ThomasGTI16V
manieczek111 pisze:no stary, tylni tloczek sie wkreca i jednoczesnie sie naciska. Nacisk musi byc przylozony tylko i wylacznie w momencie krecenia tloczkiem. NIe chce straszyc ale nie zdziw sie jak po tej nie udanej probie schowania tloczka bedzie szwankowal ci hamulec reczny
a czemu niby będzie szwankował co masz na mysli???
: śr sie 22, 2007 21:07
autor: zodiak
ThomasGTI16V pisze:manieczek111 pisze:no stary, tylni tloczek sie wkreca i jednoczesnie sie naciska. Nacisk musi byc przylozony tylko i wylacznie w momencie krecenia tloczkiem. NIe chce straszyc ale nie zdziw sie jak po tej nie udanej probie schowania tloczka bedzie szwankowal ci hamulec reczny
a czemu niby będzie szwankował co masz na mysli???
Obyś tego nie dośwoadczył ale..... zacisk potrafi "zostać" na ręcznym. Ogólnie te tylne zaciski VW są według mnie niedopracowane. Najgorzej jest nieużywać w ogóle ręcznego to po pewnym czasie są problemy.
Taki mocowanie się z tłoczkiem kiepsko wpływa na gwint wewnątrz zacisku, a już przerąbane jak ktoś młotem wali w zacisk (a widziałem już tłoczek w takim stanie że pwnie tak się ktoś z nim obchodził, miał całowicie zrypany gwint).