Problem z hamulcami tarczowymi tył

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Problem z hamulcami tarczowymi tył

Post autor: ThomasGTI16V » śr sie 22, 2007 17:15

Witam jak w temacie ostatnio wymieniłem tarcze i klocki przód tłoczki ładnie wszedły do środka ściakiem po przesmarowaniu:] natomisat z tyłu jeszcze nie wymieniałem :] narazie brak kasy ale dziś stwierdziełm że chyba tłoczki z tyłu nie pracują i postanowiłem to sprawdzić rozkręciałem zdjąłem zacisk z tyłu i okazało sie że tłoczki niechodzą chodziły moze jakieś 5mm a pownnny całe się schować skręcałem sciągaczem i nic nie dąło trady wepchnąć tłoczka zapieczony tłoczek i drugie koło to samo i mam dylemat co robic z tym opłóaca się wyciągać zaciski mi rozbierać tłoczek wiem ze to nie bedize łatwe rozebranie i wyczyszczenie a także przesmarowanie tłoczka będize nieżle zapieczony co mi radzicie dostane gdzieś takie nowe zaciski z tłoczkiem nbajlepiej by tak było jeżeli ktos już to wymieniał niech sie wypowie i jaki koszt 2 zacisków z tłoczkiem do gti mk3 help :kupa: :kupa: :kupa:
Ostatnio zmieniony śr sie 22, 2007 17:29 przez ThomasGTI16V, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » śr sie 22, 2007 17:22

nie pamiętam dokładnie jak to było w moim byłym GTI ale chyba z tyłu tłoczki się wkręca jak śrube, spróbuj w jedną lub w drugą stronę - tak mi się wydaje ale to było pare lat temu
pozdrawiam


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » śr sie 22, 2007 17:26

e no co ty napewno się ich nie wkręca jak one by pracowały wtedy tłoczek musi chodzić swobodnie czekam i dalej nie wiem co robic:(



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » śr sie 22, 2007 17:39

ThomasGTI16V pisze:napewno się ich nie wkręca
napewno w jakimś wkręcam sam osobiście na 100% (może to był civic albo GTI, też miałem 16V mam jeszcze po nim alufki fabryke 15") ale warto sprawdzić


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » śr sie 22, 2007 17:44

hmm no wg mnie dziwne wciskanie tłoczka za pomoca wkręcania??? hmm zobaczymy niech inni się wypowia:]



Awatar użytkownika
SaSIaT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob wrz 02, 2006 23:52
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: SaSIaT » śr sie 22, 2007 18:00

To jest bardzo możliwe że trzeba go wkręcać i jednocześnie wciskać, sprawdz czy na tłoczku masz takie wcięcia, jeśli tak to wiesz już jak to zrobić :bigok:


Obrazek
Naprawa, przebudowy, usprawnienia samochodów VAG Śląsk/Świętochłowice (VW Golf, Vento, Audi 80,90) SWAP, modyfikacje silników(1.6TD, 1.8 mono, VR6) zawieszenia, elektryka, Car audio, dużo części i masz jakąś wizje swojego samochodu pisz na PW

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » śr sie 22, 2007 19:56

dzięki koledzy za pomoc dowiedziałem się już od kilu osób o co kaman i macie racje czeba go wkręcać:] jutro będe działał będizae reczny żyleta:] heheh :okej: :okej: :okej:



manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » śr sie 22, 2007 20:02

no stary, tylni tloczek sie wkreca i jednoczesnie sie naciska. Nacisk musi byc przylozony tylko i wylacznie w momencie krecenia tloczkiem. NIe chce straszyc ale nie zdziw sie jak po tej nie udanej probie schowania tloczka bedzie szwankowal ci hamulec reczny



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » śr sie 22, 2007 20:07

ThomasGTI16V pisze:e no co ty napewno się ich nie wkręca
chyba potwierdza sie to co napisałem wcześniej - a jednak to było GTI


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » śr sie 22, 2007 20:59

manieczek111 pisze:no stary, tylni tloczek sie wkreca i jednoczesnie sie naciska. Nacisk musi byc przylozony tylko i wylacznie w momencie krecenia tloczkiem. NIe chce straszyc ale nie zdziw sie jak po tej nie udanej probie schowania tloczka bedzie szwankowal ci hamulec reczny
a czemu niby będzie szwankował co masz na mysli???



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr sie 22, 2007 21:07

ThomasGTI16V pisze:
manieczek111 pisze:no stary, tylni tloczek sie wkreca i jednoczesnie sie naciska. Nacisk musi byc przylozony tylko i wylacznie w momencie krecenia tloczkiem. NIe chce straszyc ale nie zdziw sie jak po tej nie udanej probie schowania tloczka bedzie szwankowal ci hamulec reczny
a czemu niby będzie szwankował co masz na mysli???
Obyś tego nie dośwoadczył ale..... zacisk potrafi "zostać" na ręcznym. Ogólnie te tylne zaciski VW są według mnie niedopracowane. Najgorzej jest nieużywać w ogóle ręcznego to po pewnym czasie są problemy.
Taki mocowanie się z tłoczkiem kiepsko wpływa na gwint wewnątrz zacisku, a już przerąbane jak ktoś młotem wali w zacisk (a widziałem już tłoczek w takim stanie że pwnie tak się ktoś z nim obchodził, miał całowicie zrypany gwint).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości