Czy byl montowany 2.0T?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
peya
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lip 14, 2006 15:51
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Czy byl montowany 2.0T?

Post autor: peya » wt sie 21, 2007 22:26

Ostatnio przegladam ogloszenia na allegro, gdyz chcialbym zmienic (nie spieszy mi sie) swojego mk4 1,6 na mk4 GTI po 2001 i natykam sie na takie ogloszenia

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2969750

lub

http://allegro.pl/item227980494__golf_i ... pcja_.html

w zwiazku z tym mam pytanie: czy takie silniki 2,0T byly montowane w mk4 czy to raczej 1,8T z innym programem?

Z gory dzieki za odp

Pozdrawiam

Piotrek
Ostatnio zmieniony wt sie 21, 2007 23:20 przez peya, łącznie zmieniany 1 raz.


To co Cie nie zabije - na pewno Cie wzmocni !!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sie 21, 2007 22:31

był tylko 1.8T .... AGU , AQA , ARZ , AUM ( wszystki 110 KW )
AUQ 132 KW



Awatar użytkownika
Cris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:06
Lokalizacja: zach.-pom.

Post autor: Cris » śr sie 22, 2007 22:48

Ja mam 1.8t i nigdy nie zamontuje do niego gazu. Jesli az tak bardzo zalezy Ci na ekonomii to kupuj diesla, jednak wtedy trzeba liczyc sie z wiekszym kosztem zakupu. Ja wiecej jak 20 tys rocznie nie zrobie dlatego wzialem benzyne. Nie wiem jakie sa ceny 1.8t 180km bo ich chyba duzo nie ma ale ceny 150km nie sa wygorowane i mysle ze warto sie nad nim zastanowic bo za tdi 130km musisz zaplacic ok 5-7 tys zl wiecej nie mowiac juz o 150km. Jezdzilem mocnymi dieslami i nie powiem maja fajny odjazd ale biegami trzeba machac a ja w swoim na 2 biegu od 30 do 110 ciagne lub na 3 biegu od 40 do 150 i w tym czasie dieslem musisz bieg zmienic a to wyraznie widac przy wyprzedzaniu jak przed toba auto nagle spowalnia na jakies 2-3s a ty musisz albo zwolnic za nim albo ladowac sie na trzeciego ;) Moim zdaniem zmiana z 1.6 na 1.8t wcale nie jest bezsensowna, przeciez pala tyle samo (lub bardzo podobnie) a osiagi sa tak rozne ze nawet nie ma co o tym pisac (uwierz mi, jezdzilem pare razy 1.6 a 1.8t jezdze codziennie). Jesli chodzi o spalanie: 8l przy spokojniej jezdzie - zaden problem jesli wiecej bedzie na trasie niz w miescie. Ja ostatnio zrobilem 1600km na niemieckich autostradach. Liczylem z gory jakies 11l srednio. O dziwo wyszlo 9l na kompie, wg mojego liczenia 9.5. A poniezej 150km/h nie schodzilem, wiekszosc to ok 170km/h i dwie proby bicia rekordu (raz 220km/h a drugi z lekkiej gorki 230km/h, dwa raz 4 osoby + pelen bagaznik i dwukrotnie ktos blokowal takze jeszcze minimanie by sie pociagnelo).
Ostatnio zmieniony śr sie 22, 2007 22:52 przez Cris, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Dwight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn sty 16, 2006 10:14
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Dwight » czw sie 23, 2007 12:10

Potwierdzam spalanie jest właśnie takie jakie pisze Cris.Ceny są bardzo różne zarówno GTI jak i TDI.Wersje 180 to rodzynki w kraju 150 też nie ma za dużo ale jak piszą fachowcy w wielu pismach jest to jedna z najlepszych jednostek napędowych.



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » czw sie 23, 2007 12:52

damcio151 pisze:był tylko 1.8T .... AGU , AQA , ARZ , AUM ( wszystki 110 KW )
AUQ 132 KW
AUQ 132kW to wersja 25 jahre czyli po 2001r
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 12:54 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 460 gości