Obroty, bieg jalowy, obciazenie silnika przy skrecaniu
: wt sie 21, 2007 18:41
VW Golf III 1996 1,4 - benzynka - gaz 230 000km przebieg po remoncie silnika... przechodzac do sedna sprawy ->
gdy na rozgrzanym silniku (zimny silnik brak objawow) dojezdzam do swiatel wciskam sprzeglo obroty spadaja do ok 500 po sekundzie tak jakby sie odbijaja od tej granicy i w zrastaja mniej wiecej do 860 .. podobnie rzecz sie ma gdy stoje i np chce zaparkowac kiedy mocno skrecam kierownica obroty spadaja czuje sie ze silnik dostal dodatkowe obciazenie nie wiem czy to wspomaganie czy tez paski zaczynaja lekko popiskiwac jakby sie cos slizgalo .. rowniez gdy wlaczam np nawiew na maxa swiatla i radyjko obroty spadaja co moze byc przyczyna takowego stanu
sam po przeczytaniu postow mam pare pomyslow
przeplywomierz
przepustnica
silniczek krokowy
wiem ze ni przepustnice mozna przeczyscic tylko dokladnie nie wiem w ktorym miejscu sie ona znajduje i jak sie do tego zabrac poradzcie cos .. nie mam takiego doswiadczenia w mechanice jak wy mam nadzieje ze ktos wpadnie na genialny pomysl i wlasnie to pomoze
gdy na rozgrzanym silniku (zimny silnik brak objawow) dojezdzam do swiatel wciskam sprzeglo obroty spadaja do ok 500 po sekundzie tak jakby sie odbijaja od tej granicy i w zrastaja mniej wiecej do 860 .. podobnie rzecz sie ma gdy stoje i np chce zaparkowac kiedy mocno skrecam kierownica obroty spadaja czuje sie ze silnik dostal dodatkowe obciazenie nie wiem czy to wspomaganie czy tez paski zaczynaja lekko popiskiwac jakby sie cos slizgalo .. rowniez gdy wlaczam np nawiew na maxa swiatla i radyjko obroty spadaja co moze byc przyczyna takowego stanu
sam po przeczytaniu postow mam pare pomyslow
przeplywomierz
przepustnica
silniczek krokowy
wiem ze ni przepustnice mozna przeczyscic tylko dokladnie nie wiem w ktorym miejscu sie ona znajduje i jak sie do tego zabrac poradzcie cos .. nie mam takiego doswiadczenia w mechanice jak wy mam nadzieje ze ktos wpadnie na genialny pomysl i wlasnie to pomoze