Stuki w silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Stuki w silniku
Mam silnik RP i chodzi on jak diesel tzn strasznie klekocze. Stukanie to wystepuje caly czas, na zimnym i na cieplym silniku. Popychacze sa zalozone nowe, luzow na panewkach nie ma, tloki nie maja luzow na korbowodach a zawory nie udzerzaja w tloki.
Klekotanie ustepuje tylko wtedy gdy hamuje sie silnikiem.
Czekam na opinie.
Klekotanie ustepuje tylko wtedy gdy hamuje sie silnikiem.
Czekam na opinie.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Moim zdaniem to wina koncowek wtryskow o czym powinno swiadczyc hamowanie silnikiem, kiedy dawka paliwa jest zerowa.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Hehe pomylilem z dieslem ;p
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
czyli wychodzi na to ze w czasie jazdy to slyszysz bo piszesz ze stukanie ustepuje jak hamujesz silnikiem...
moze to skrzynia biegow ?? ja mialem glosne terkotanie podczas jazdy jak puszczalem gaz to stukalo jak przyspieszalem to cisza... do momentu az sie rozleciala skrzynia...
zmienilem skrzynie i teraz jest cicho.
moze to skrzynia biegow ?? ja mialem glosne terkotanie podczas jazdy jak puszczalem gaz to stukalo jak przyspieszalem to cisza... do momentu az sie rozleciala skrzynia...
zmienilem skrzynie i teraz jest cicho.
Ostatnio zmieniony pn sie 20, 2007 23:53 przez Adrian1980, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarny turboklekocik
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
halas dobiega z silnika i jest od poczatku odpalenia silnika do momentu jego zgaszenia, nie wazne jaki to bieg czy luz. Halas dopiero ustepuje gdy hamuje sie silnikem, na wolnych obrotach i przy dodaniu gazu zaczyna klekotac. Halas podobny jest jak w silniku diesela ale jest troche cichszy.
Po prostu silnik klekocze caly czas jak diesel, klekotanie ustepuje gdy hamuje sie silnikiem
[ Dodano: 21 Sie 2007 13:51 ]
Silnik halasuje gdy samochod stoi i w czasie jazdy
Po prostu silnik klekocze caly czas jak diesel, klekotanie ustepuje gdy hamuje sie silnikiem
[ Dodano: 21 Sie 2007 13:51 ]
Silnik halasuje gdy samochod stoi i w czasie jazdy
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Zaplon ustawiany na lampach i silnik chodzi jak brzytwa, ma tylko problemy przy odpalaniu, trzeba pokrecic z 3 sek zeby odpalil ale to wina kopolki bo sa aluminiowe styki i sie caly czas wypalaja. Jezeli chodzi o osiagi silnika to jest ok
Ostatnio zmieniony wt sie 21, 2007 15:25 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.
Podepne sie pod temat
Posiadam silnik AAA i tez mi sie pojawiaja stuki najglosniej jak jest zimny po rozgrzanu ustepuje ale nie dokonca.W jednym miejscu(okolice pierwszego cylindra) pawdopodobnie zawor.Ale czy moze byc cos innego ?? Bo jakby to byl zawor to po zagrzaniu powinien wyciszysc sie jak popychacz sie nabije Porposze o jakies sugestie na ten temat.
Posiadam silnik AAA i tez mi sie pojawiaja stuki najglosniej jak jest zimny po rozgrzanu ustepuje ale nie dokonca.W jednym miejscu(okolice pierwszego cylindra) pawdopodobnie zawor.Ale czy moze byc cos innego ?? Bo jakby to byl zawor to po zagrzaniu powinien wyciszysc sie jak popychacz sie nabije Porposze o jakies sugestie na ten temat.
http://trabantowy.prohost.pl/gs/forum/viewtopic.php?t=1063
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
jesli popychacze wymienione to trzeba zobaczyc co sie dzieje ze stopkami wałka rozrzadu. Przy duzych przebiegach stopki mocujace wałki mają tendencje do wycierania sie. Wyjmij wałek pomierz dokladnie czy przypadkiem po dokreceniu stopki bez wałka nie masz owalu zamiast okręgu. Jesli jest owal, to delikatnie zbierz ze stopek materiał (chodzi o wysokosc) i powinno byc wszystko ok (tylko zmierz ile masz zebrac).
Acha zakladam ze pompa oleju w aucie jest sprawna a cisnienie oleju właściwe, bo jesli masz problem z ukladem olejowym to za stopki walka nawet sie nie zabieraj.
Acha zakladam ze pompa oleju w aucie jest sprawna a cisnienie oleju właściwe, bo jesli masz problem z ukladem olejowym to za stopki walka nawet sie nie zabieraj.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 453 gości