Strona 1 z 1

Chodzi na boki podczas przyśpieszania

: pn sie 20, 2007 14:21
autor: gienekp007
Drodzy Koledzy i znowu muszę zamieścić posta w tym dziale co wiąże się z tym że mój samochodzik odmawia mi posłuszeństwa. zacznę od początku a mianowicie jakieś pół roku temu zauważyłem dziwne objawy a mianowicie zaczynało trząść samochodem na w okolicach 80 km/h na boki takie uczucie jakby cała buda chodziła na boki przy depnięciu gazu. wyważyłem i sprawdziłem felgi i dalej to samo tylko po wyważeniu był spokój powiedzmy przez jakieś 100 kilometrów a póżniej narastało i już przy 60 czułem potem przy 40 myślę słabe opony więc wymiana wyważenie i 100 kilometrów znowu to samo się dzieje. Pojechałem do diagnosty i ten stwierdził wybita końcówka na wahaczu i tulejka którą prawie rok wcześniej wymieniałem no to wymiana i przy tym jeszcze wymieniłem łożyska na mc personie bo miałem dziwne stuki przy skręcaniu kierownicą i trzeszczenia a łożyska na mc personie wymieniłem pół roku temu bo objawy stuków w kierownicy były te same tylko mniejsze jak teraz bo teraz nawet czasami trzeszczy i stuka, magik z owego zakładu powiedział że jak to nie pomogło ( wymiana łożysk na mc personie) to na pewno maglownica i może i tak pomyślałem bo jak ktoś kręci kierownicą a ja trzymam za maglownice to czuje w niej stuki a poza tym na wybojach słyszę stukanie takie metaliczne jak jadę po nierównościach jest to od strony kierowcy jakby spod maski. dodam że później na diagnostyce żadnych luzów nie było a ja nadal mam problem ten sam czyli przy 75 km/h jakby chodzi na boki tzn trzęsie na boki a później przestaje jak mija 80 km/h a później przy 130 km/h tak jakby znów sie pojawia ale to już tylko delikatnie ja to wyczuwam jak położę rękę na fotelu. Stopień nasilenia tego zależy od jakiś czynników na razie zauważyłem że jest to pod górkę jak depnę większe trzęsienie na boki i pod większym obciążeniem a może jeszcze to pomocne będzie że jak ostro ruszam i przód auta sie unosi to czuje z prawej strony z przodu takie stuknięcie na prostych i skręconych kołach. A i chyba na nierównościach czuć to mniej mam na myśli jakąś polską prowincjonalną drogę. A poza tym poszło mi oświetlenie zegarów ale to nie bezpiecznik i pech chciał że pękła przednia szyba i jest do wymiany. Jestem załamany tym wszystkim i postanowiłem że albo auto zrobię na cacy albo się go pozbędę. I jeszcze Błagam Pomóżcie. Za wszelkie sugestie wielkie dzięki i oczywiście +

: pn sie 20, 2007 14:27
autor: dziejo
a w jakim stanie są same amortyzatory???????????

: pn sie 20, 2007 15:34
autor: gienekp007
po 80 % każdy w tych granicach wymienione trochę ponad rok temu

: pn sie 20, 2007 15:49
autor: Matador
gienekp007 pisze:jak ostro ruszam i przód auta sie unosi to czuje z prawej strony z przodu takie stuknięcie na prostych i skręconych kołach.
jak widocznych luzów nie ma to ja bym jeszcze sprawdził sworzeń wachacza ,może jest słabo dokręcony i się przesuwa ,co to za audi w ogóle ,B3?

: pn sie 20, 2007 16:00
autor: gienekp007
audi b4 a sworzeń wahacza skręcony ok. Może takie objawy dawać padająca maglownica??