Strona 1 z 1

Szarpnięcie, szarpnięcie... chwilkę póżniej już stałem:/

: ndz sie 19, 2007 13:05
autor: vw_man
Witam wszystkich.
Jestem nowy na forum i juz mam problem ze swoim GOLFEM 3.

Oto moja historia:

Samochód mam od 8miesięcy i nigdy mnie nie zawiódł, ostatnio tylko rozrusznik nawalał.
Kiedy juz wcale nie chciał kręcić oddałem go do mechanika... naprawiał go 3razy... ostatecznie odebrałem pieniądze, które zapłaciłem a rozrusznik nadal był niesprawny:/

Chciałem zaoszczędzić czasu drugiemu mechanikowi więc pierwszemu partaczowi kazałem nie montować mojego starego rozrusznika...

Odebrałem samochód z pierwszego warsztatu (rozrusznik w reklamówce) odpaliłem go na popych.

Po przejechaniu kilku kilometrów brakło ładowania (PARTACZ nie podwiązał przewodów, które się pozrywały i stąd brak ładowania)

Szybka lokalizacja przyczyny i jadę dalej - odpaliłem znowu na popych (wtedy juz samochód zaczął dziwnie pracować - jakieś wyższe obroty)

Przejechałem kilka kilometrów i nagle zaczęło coś bardzo mocno szarpać, zredukowałem bieg do 3, znowu szarpnięcie i golf zgasł.
Biorąc pod fakt, że jechałem z górki samochód ciągle się toczył na zgaszonym silniku (przełączyłem na benzyne) włączyłem 2bieg i odpalił!!

Pracował bardzo nierówno, wysokie obrot i niskie na zmiane.
Silnik cały czas szarpał, dodałem gazu i chciałem jechac - ale samochód jakby zupełnie nie miał siły.

CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ??

PROSZĘ O POMOC

Z góry wszystkim dziękuję.

PS - pasek rozrządu nie zerwał się ale moim zdaniem jest trochę za lużny.

: ndz sie 19, 2007 13:11
autor: djozi21
prawdopodobnie jesli pasek jest luźny to mógł przeskoczyc o ząbek lub wiecej i bedzie chodził najpierw sprawdz ustawienie rozrządu

: ndz sie 19, 2007 13:27
autor: vw_man
OK dzięki, też myślałem, że to pasek mógł przeskoczyć...
A jaki może być przybliżony koszt naprawy??

Wiem ,że jest to kosztowne jeżeli pasek się zerwie a jeśli przeskoczył to dużo mógł uszkodzić ??

POZDRAWIAM

: ndz sie 19, 2007 14:33
autor: Paweł Marek
Zacznij jeszcze od kabli raz. Przez kabel gruby czerwony koło rozrusznika biegnie prąd do alternatora do akumulatora. Bo może po prostu nie masz prądu w aucie.