Problemy z mocą w 1.8T
: sob sie 18, 2007 00:05
witam
mam problem ze swoim mk4 1.8T gti seryjnie 110kw - 150ps rocznik 99 silnik AGU
zchipowany...na chamowni wykres na 172.2ps ale w gornym zakresie obrotów ( róznie na kazdym biegu ) gwałtowny spadek mocy widoczny na wykresie który dostałem jak i odczuwalny w czasie jazdy...diagnoza ktora otrzymałem po hamowni brzmiała...za słaba pompa paliwa trzeba wymienic na mocniejsza, baerdziej wydajniejsza....
Ok. dzis autko dostało wysokocisnieniową pompke WALBRO 255....i...owszem elastycznosc na kazdym biegu odczuwalnie lepsza...nie odczuwalny, a napewno duuuuuzo mniejszy spadek mocy w gornym zakresie obrotów, ale.....PRĘDKOSC MAXYMALNA 200KM/H ????? cos tu jest nie tak tylko co ???
czy komus cos swita? pomóżcie
[ Dodano: Sob Sie 18, 2007 10:05 ]
ponawiam pytanie...czy ktos ma jakies pomysły? gdzie doszukiwac sie problemu?
mam problem ze swoim mk4 1.8T gti seryjnie 110kw - 150ps rocznik 99 silnik AGU
zchipowany...na chamowni wykres na 172.2ps ale w gornym zakresie obrotów ( róznie na kazdym biegu ) gwałtowny spadek mocy widoczny na wykresie który dostałem jak i odczuwalny w czasie jazdy...diagnoza ktora otrzymałem po hamowni brzmiała...za słaba pompa paliwa trzeba wymienic na mocniejsza, baerdziej wydajniejsza....
Ok. dzis autko dostało wysokocisnieniową pompke WALBRO 255....i...owszem elastycznosc na kazdym biegu odczuwalnie lepsza...nie odczuwalny, a napewno duuuuuzo mniejszy spadek mocy w gornym zakresie obrotów, ale.....PRĘDKOSC MAXYMALNA 200KM/H ????? cos tu jest nie tak tylko co ???
czy komus cos swita? pomóżcie
[ Dodano: Sob Sie 18, 2007 10:05 ]
ponawiam pytanie...czy ktos ma jakies pomysły? gdzie doszukiwac sie problemu?