Czy to uszczelka pod głowicą do wymiany?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zych
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn maja 30, 2005 14:48
Lokalizacja: Kielce

Czy to uszczelka pod głowicą do wymiany?

Post autor: zych » pt sie 17, 2007 19:17

Czy mokre ślady oleju w miejscu pokazanym na zdjęciu oznaczają, że padła uszczelka pod głowicą? Obrazek



Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » pt sie 17, 2007 19:52

Widziałem kilka przypadków (ale nie VW) grzie uszczelka się pociła a auto jeżdziło tak od dawna i nic, tyle że nie aż tak było mokre. Upewnij się czy to jest wyciek spod uszczelki, może zpod pokywy klawiatury leci w dół i tu się gromadzi? A może to efekt przyskania olejem z łozyska rozrządu? Wytrzej do sucha i obserwuj skąd olej podchodzi.
Ostatnio zmieniony pt sie 17, 2007 19:53 przez Cefaloid, łącznie zmieniany 1 raz.


Konto usunięte.

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » sob sie 18, 2007 01:37

bardziej wyglada to na uszczelke pod zarorkami... lub wlasnie obryzganie przez cos...


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » sob sie 18, 2007 04:59

raczej nie głowica, ja mam podobnie u siebie a przyzczyna simmering wałka rozrządu, nic strasznego...


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

diodakos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn maja 16, 2005 19:42

Post autor: diodakos » sob sie 18, 2007 11:54

Witam. Jeżeli poci się spod simeringa wałka rozrządu to należy natychmiast go zmienić i jeżeli pasek rozrządu obryzgało olejem to też przydałoby sie wymienić na nowy bo szlag go trafi. A wtedy może być już większy wydatek. Za simering lepiej dać parę groszy więcej i kupić lepszej firmy.



zych
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn maja 30, 2005 14:48
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zych » sob sie 18, 2007 15:15

Chyba jednak to uszczelka pod głowicą. Wczoraj zauważyłem, że zaczyna podsiąkać na olej na włączonym silniku z miejsca pomiędzy głowicą a uszczelką. Załamka... Uszczelkę pod głowicą zmieniałem rok temu i znowu...



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob sie 18, 2007 21:51

Ja mam dokadnie tak samo, u mnie cieknie z simeringa mimo iż był wymieniony ale to dlatego iż wałek ma się wyrobił (musze wymienic wałek) proponuję zdjąć rozrząd i zobaczyć czy własnie z tego miejsca nie cieknie. U mnie w 1.6 ABU jest osłona więc nawet jak tam cieknie to pasek zostanie suchy nie wiem jak u Ciebie.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob sie 18, 2007 23:13

Wydaje mi się, że to głowica ale nie wygląda to narazie strasznie. Ja bym z tym pojeździł i zaobserwował, jeśli pojawią się większe ślady to wówczas można robić. Taki dziadowski silnik jak 1.4 mpi w skodzie fabia (czeska konstrukcja) ma bardzo częste objawy pocenia z tym, że bardziej widoczne ale można z tym jeździć. Co do simeringu na wałku...jeśli jest osłona paska a u kolegi widze, że jest bo to widać na zdjęciu to myślę, że specjalnie zmieniać wałek (wyrobiony) to już przesada. Oczywiście, jeśli leci mocno ale jesli zostawia lekkie ślady...ja bym se odpuścił.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz sie 19, 2007 13:46

Czy mokre ślady oleju w miejscu pokazanym na zdjęciu oznaczają, że padła uszczelka pod głowicą?
Tylko uszczelka, te silniki tak mają.
krzysiek82 pisze:ale to dlatego iż wałek ma się wyrobił (musze wymienic wałek)
A wałek można przeszlifować, wypolerować i załozyc simmering o 1mm mniejszy :bajer:



Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » ndz sie 19, 2007 17:49

Normalne w ABU jak masz mokro w lewym rogu na uszczelce to puszcza simmering na wałku rozrządu jak w rogu po prawej stronie to simmering w aparacie zapłonowym :) Przerabiałem to u siebie :)



maximanek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pn sie 29, 2005 14:13
Lokalizacja: Dębica

Post autor: maximanek » ndz sie 19, 2007 18:28

Ja bym obstawiał uszczelkę pod osłoną klawiatury, u siebie kilka razy już wymieniałem i po pewnym czasie efekt wraca. Wg mnie te typy tak mają, a uszczelka jest niedopracowana - jednoczęściowa i leje na tym zaokrągleniu. Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz sie 19, 2007 18:45 przez maximanek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » ndz sie 19, 2007 20:52

Dobrze że wyciekający olej przez ten simmering nie dostaje się na pasek, a tak można z tym jeździć i wymienić np przy okazji wymiany rozrządu.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » ndz sie 19, 2007 21:03

mi tez sie tam zaczął pocić i narazie czekam. zobaczę dokładnie gdzie sie to zbiera.


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz sie 19, 2007 21:30

a tak na marginesie. Kolega napisał, że wyrobił mu się wałek i przez to cieknie. Ciekawe to jest!. Jak simering, który jest zrobiony z tworzywa mógł wytrzeć tak twardą powierzchnię jaką jest wałek rozrządu. Przecież w tym miejscu dotyka do niego tylko simering i to on uszczelnia. Jak cos sie przedostaje na zewnątrz to powinna być jego wina a nie wałka. Wałek może się wytrzeć ale na krzywkach itd. ale nie od tworzywa sztucznego w miejscu załozenia simeringu.
Wydaje mi się, że kolega mimo wsyzstko ma problem z uszczelką pod głowicą gdyż od simeringu były by ślady na obudowie paska (chybaże są - na zdjęciu tego nie widać) a gdyby to była uszczelka porywy, wówczas leciałoby po głowicy w dół - tego też nie widzę!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 437 gości