[mk2] napinacz w 1.3i?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maniack

[mk2] napinacz w 1.3i?

Post autor: maniack » wt kwie 12, 2005 20:08

witam!

w archiwum znalazłem kilka podpowiedzi, że w 1.3i (nz/1991) jest napinacz... ale patrzę się na różne katalogi i tego napinacza tak jakby nie było... więc w końcu jak? w jednym miejscu pisało, że za napinacz działa pompa wody - prawda to li?

bo pasek mam ,teraz mam kasę na napinacz i... no problem, bo nie mam jak kupić napinacza, którego w katalogach nie ma :grin: czyli co? kasa za napinacz może zostać spożytkowana na kasę dla mechaniora za wymianę paska? :grin: heh, to super, w takim razie w te pędy do mechaniora, bo obecny pasek ma pewno z 10 lat, a ja już 3kkm z lekkim hakiem na nim zrobiłem :kac: dobrze, że nie strzelił :hmm:



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt kwie 12, 2005 20:15

jako napinacz służy właśnie pompa wodna, którą też powinieneś wymienić przy wymiane paska zębatego.



ale niech się wypowie user jakiegoś 1.3 bo ja mam diesla :)


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » wt kwie 12, 2005 20:42

ja tez mialem takiego mk2 1,3, napinanie jest pompa wodna,nie ma napinacza


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

maniack

Post autor: maniack » wt kwie 12, 2005 20:49

tomuniu pisze:ja tez mialem takiego mk2 1,3, napinanie jest pompa wodna,nie ma napinacza
ok, super... z archiwum wynika, że pompę należy zmieniać prewencyjnie co drugi pasek...

ale ja nie wiem ile moja ma... koszt nowej to jakieś 150zet... :( murwa... jak sądzicie - ryzykować i zmieniać tylko pasek, czy zbierać kasę dalej?

aha - jak pompa zacznie cieknąć to leje wtedy do silnika, czy tylko na zewnątrz? w jakich ilościach ten wyciek? co by się mogło stać w razie gdyby jednak poleciała po wymianie paska? bo w archiwum jest ino, że "cieknie" :jezor: a to dosyć mała informacja... jesli ma lecieć do oleju, to nie ryzykuję, wystarczy że ma za dużą zawartość benzyny w oleju... :grin:



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » wt kwie 12, 2005 21:15

ja zawsze zmieniam pasek łącznie z pompą :]


Obrazek

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » wt kwie 12, 2005 23:06

A ja nie wymieniałem pompy i jest ok.
Prawda jest taka ze powinno się.



Awatar użytkownika
TZC
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: wt gru 21, 2004 15:16
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: TZC » śr kwie 13, 2005 21:58

Napinaczem jest pompa wodna, powinno się wymieniać razem z pompą. Jak piszesz, że już na pasku miałeś tyle przejechane to pompe też wymien.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 142 gości