Strona 1 z 1

Regeneracja zaciskow i jarzm

: śr sie 15, 2007 20:09
autor: Goofi
Witam,

Stalem sie (mam nadzieje) szczesliwym posiadaczem jarzm i zaciskow z GTI 8V pod tarcze 280x22 :grin:

Przed zalozeniem dopuki sa w domu, chcialem je doprowadzic do porzadku i powymieniac w nich pare dupereli. W zacisku uszczelki tloczka (15) a w jarzmie sruby prowadzace i uszczelke sruby (14) Co wy na to?

W jarzmie przy srubie prowadzacej jest jakis specjalny smar, czy moge tam nalozec zwyklego samochodowego?

Obrazek

: śr sie 15, 2007 21:03
autor: speede
najlepiej smar grafitowy, nie bedzie sie tak zapiekac.

: śr sie 15, 2007 21:09
autor: majorr92
Wyciągnij tłoczek i go posmaruj takim specjalnym smarem kosztuje 6zł tubka wielkości kropelki no troszeczkę większa, a co do tego drugiego smaru to nie wiem czy nie powinien być "miedziowy smar" chodź nie jestem pewny :pub:

: śr sie 15, 2007 21:34
autor: Goofi
majorr92: a jak wyciagnac tloczek?, odkrecilem zaworek, wylalo sie troche plynu, ale tloczek nie chce sie ruszyc...

: śr sie 15, 2007 21:40
autor: sebal
Goofi pisze:a jak wyciagnac tloczek?
podpiąć pod przewód hamulcowy i depnąć pedał aż tłoczek wyskoczy

: śr sie 15, 2007 21:55
autor: Goofi
sebal pisze:
Goofi pisze:a jak wyciagnac tloczek?
podpiąć pod przewód hamulcowy i depnąć pedał aż tłoczek wyskoczy
Podepne jak bede wymienial, na razie musze sie obyc bez podpinania...

: śr sie 15, 2007 22:07
autor: majorr92
Goofi pisze:
sebal pisze:
Goofi pisze:a jak wyciagnac tloczek?
podpiąć pod przewód hamulcowy i depnąć pedał aż tłoczek wyskoczy
Podepne jak bede wymienial, na razie musze sie obyc bez podpinania...
Ja jak robiłem u siebie to poszedłem do kumpla do warsztatu i sprężonym (sprężarka) powietrzem tam gdzie był przewód hamulcowy a zaworek wkręć z powrotem tylko nie pamiętam jaką końcówkę używałem i musisz uważać przy samym końcu na palce bo strzela tłoczek

: śr sie 15, 2007 22:50
autor: Goofi
majorr92 pisze:Ja jak robiłem u siebie to poszedłem do kumpla do warsztatu i sprężonym (sprężarka) powietrzem tam gdzie był przewód hamulcowy a zaworek wkręć z powrotem tylko nie pamiętam jaką końcówkę używałem i musisz uważać przy samym końcu na palce bo strzela tłoczek
Hmmm, jakos nikt ze sprezarka do glowy nie przychodzi, ale moze podjade do jakiegos wulkanizatora, to mi uzyczy cisnienia ;)

Poza tym moze wiecie do czego jest i gdzie sie wkreca srube numer 4 na rysunku...