Strona 1 z 1
Regeneracja zaciskow i jarzm
: śr sie 15, 2007 20:09
autor: Goofi
Witam,
Stalem sie (mam nadzieje) szczesliwym posiadaczem jarzm i zaciskow z GTI 8V pod tarcze 280x22
Przed zalozeniem dopuki sa w domu, chcialem je doprowadzic do porzadku i powymieniac w nich pare dupereli. W zacisku uszczelki tloczka (15) a w jarzmie sruby prowadzace i uszczelke sruby (14) Co wy na to?
W jarzmie przy srubie prowadzacej jest jakis specjalny smar, czy moge tam nalozec zwyklego samochodowego?
![Obrazek](http://img515.imageshack.us/img515/2879/hebledz7.gif)
: śr sie 15, 2007 21:03
autor: speede
najlepiej smar grafitowy, nie bedzie sie tak zapiekac.
: śr sie 15, 2007 21:09
autor: majorr92
Wyciągnij tłoczek i go posmaruj takim specjalnym smarem kosztuje 6zł tubka wielkości kropelki no troszeczkę większa, a co do tego drugiego smaru to nie wiem czy nie powinien być "miedziowy smar" chodź nie jestem pewny
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: śr sie 15, 2007 21:34
autor: Goofi
majorr92: a jak wyciagnac tloczek?, odkrecilem zaworek, wylalo sie troche plynu, ale tloczek nie chce sie ruszyc...
: śr sie 15, 2007 21:40
autor: sebal
Goofi pisze:a jak wyciagnac tloczek?
podpiąć pod przewód hamulcowy i depnąć pedał aż tłoczek wyskoczy
: śr sie 15, 2007 21:55
autor: Goofi
sebal pisze:Goofi pisze:a jak wyciagnac tloczek?
podpiąć pod przewód hamulcowy i depnąć pedał aż tłoczek wyskoczy
Podepne jak bede wymienial, na razie musze sie obyc bez podpinania...
: śr sie 15, 2007 22:07
autor: majorr92
Goofi pisze:sebal pisze:Goofi pisze:a jak wyciagnac tloczek?
podpiąć pod przewód hamulcowy i depnąć pedał aż tłoczek wyskoczy
Podepne jak bede wymienial, na razie musze sie obyc bez podpinania...
Ja jak robiłem u siebie to poszedłem do kumpla do warsztatu i sprężonym (sprężarka) powietrzem tam gdzie był przewód hamulcowy a zaworek wkręć z powrotem tylko nie pamiętam jaką końcówkę używałem i musisz uważać przy samym końcu na palce bo strzela tłoczek
: śr sie 15, 2007 22:50
autor: Goofi
majorr92 pisze:Ja jak robiłem u siebie to poszedłem do kumpla do warsztatu i sprężonym (sprężarka) powietrzem tam gdzie był przewód hamulcowy a zaworek wkręć z powrotem tylko nie pamiętam jaką końcówkę używałem i musisz uważać przy samym końcu na palce bo strzela tłoczek
Hmmm, jakos nikt ze sprezarka do glowy nie przychodzi, ale moze podjade do jakiegos wulkanizatora, to mi uzyczy cisnienia
Poza tym moze wiecie do czego jest i gdzie sie wkreca srube numer 4 na rysunku...